Waarschuwing voor George Lawrence "Larry" Ryder

marie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
1 okt 2002
Berichten
1.046
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
35
Ik heb vorige maand bij deze mijnheer, via website Digitalsatdirect een iptv gekocht en betaald. De man stelde de levering steeds uit. Omdat ik het niet vertrouwde, ( beetje laat, weet ik!), vroeg ik om restitutie van mijn geld.

Daarna geen reactie meer gehad op mijn emails.

Dus als iemand via internet, of in de buurt van Alicante zaken wil doen met deze heer, zou ik zeer voorzichtig zijn.

Mr George Lawrence Ryder runs some bussinesses near Alicante, e.g. Digitalsatdirect, and his address is: Partida Gironets 159, 03779-Els Poblets, Alicante, Spain. Tel. 966- 475775

Door een akkefietje in Nederland, waarbij de verkoper ook niet juist handelde, en ik pas na tussenkomst van juridische hulp mijn geld terug kreeg, en dit nieuwe geval, kan ik uit ervaring nu het advies geven:

Koop alleen bij bedrijven, die aangesloten zijn bij een bemiddelings commissie.

Echter, Bolcom verkoopt electro van het bedrijf, waar ik juist een advokaat bij moest inschakelen...???

Tweede advies: Betaal alleen met paypall of credit card, zodat je zeker kunt zijn, dat je je geld kunt terug claimen.

Als iemand een goede advokaat in Alicante weet, houd ik me aanbevolen....  :sad:

De Spaanse bank, waarheen ik geld gestort heb, geeft geen medewerking.

Van de Spaanse politie krijg ik niet eens bevestiging van ontvangst van aangifte.

Misschien moet ik mijn vrouw maar meenemen voor weekje Denia... Maar het weer daar is ook niet om bruin van te worden, deze tijd van het jaar....  :achja:

Vr.gr. George

 
Ik zal er nog eens een waarschuwing in 't Engels aan besteden in de nieuws sectie. Misschien dat ze dan wel iets willen laten horen.

 
Bedankt, gr. George

 
Dit geval is nu zover gevorderd, dat ik een lokale advokaat heb ingeschakeld, zodat de rekening wat hoger wordt voor deze oplichter.

Frappant is, dat ik via een omweg laatst wel uitleg van de hufter kreeg.

Hij verklaarde, dat hij geen oplichter is, maar mij niet terugbetaalt, vanwege

het  "abuse", =beledigingen, die ik aan zijn adres zou hebben geuit.

Gemakshalve vergeet hij erbij te zetten, dat ik hem pas voor oplichter uitmaakte, toen hij niet reageerde op mijn email voor terugbetaling. En vanzelf ook niet terugbetaalde....

Omdat hij ook niet antwoordde op een verzoek tot informatie van ECCNet, wilde ik toch weten, of betrokkene nog actief was.

Dus heb ik met Duitse naam een email adres aangemaakt, en op een bestaand Duits adres een bestelling bij hem geplaatst. Binnen 30 minuten had ik antwoord, dat zo'n iptv pakket, (zoals ik besteld had, maar nooit gekregen), geleverd kon worden...

De man schijnt een electro installatie bedrijfje te runnen in Denia, Spanje, dus hij is verder wel te traceren.

Wordt dure verrassing voor hem. Wordt vervolgd. Gr. George

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan