Fijne Feestdagen!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Beste leden van Satellite Fun.

Het jaar zit er weer bijna op. Misschien is het vanwege het ouder worden maar het lijkt er op alsof dit jaar sneller is voorbij gegaan dan andere jaren.

Bij deze wil ik de gelegenheid nemen om jullie allemaal alvast hele fijne Kerstdagen te wensen en voor degenen die met vakantie gaan ook alvast een heel plezierig en met name gezond 2016! :wijntje:

 
Iedereen die in de Freggelgrot woont wenst jullie allen fijne feestdagen en een gezond 2016!!! 

 
dit alles vanuit het zuiden des landes ook aan iedereen toegewenst.

 
Ook van mij voor iedereen een goed en gezond 2016 toegewenst.

 
Ook van mij hele fijne feestdagen en vooral een gezond 2016 toegewenst.

 
Ook namens mij voor iedereen prettige kerstdagen en een voorspoedig 2016 toegewenst.

En dit jaar vier ik kerst voor het eerst op mijn balkon omdat ik buiten kan barbecueën i.p.v. gourmetten. In de uitnodigingen staat dat het aan te raden is om een bikini mee te nemen. Ik hoop, net zoals als met de temperatuur, op een record aan deelneemsters. :)

 
@B.T. : kan het ook zo zijn, dat een druk mens zich niet verveelt, zodat de tijd idd sneller gaat...?

@Parabolica: borreltje extra schenken, dan wordt het misschien nog gewaagder....

Wel enkele foto's posten, dan zal ik kijken, of ik nog een ijsbeer voor de lens krijg...

Aan alle boardleden en verdere lezers prettige en rustige feestdagen toegewenst. Vr.gr.George

 
@Marie: Tja goede vraag. Dat zou misschien ook een oorzaak kunnen zijn. :)

@Parabolica: bikini's.... deelneemsters?? Ik wil ook komen! :biggrin: :)

 
B.T. in bikini??? Die foto wil ik echt zien... ? Gr. George

 
Whahaha, anders ik ook wel. Gaat 'm niet worden George.:biggrin:

 
Heren, mannen in bikini's? Dat is helaas uitgesloten want aan de deur wordt streng geselecteerd. :)

 
Namens mij ook iedereen fijne feestdagen.

 
Ik wens iedereen prettige dagen en een goed 2016

 
Ook van mij fijne feestdagen en een goed, gelukkig en gezond 2016 toegewenst.

B.

 
Ook namens mij, iedereen een Fijne Kerst en gelukkig en gezond 2016.

 
Parabolica zei:
En dit jaar vier ik kerst voor het eerst op mijn balkon omdat ik buiten kan barbecueën i.p.v. gourmetten. In de uitnodigingen staat dat het aan te raden is om een bikini mee te nemen. Ik hoop, net zoals als met de temperatuur, op een record aan deelneemsters. :)
Zo

van gemaakt. 
Nu op naar oudjaar!

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Freggel ziet er een tijger tussen, Parabolica ziet door de gordijnen en ik zie helemaal niets, waar is 't filmbewijs? :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan