Facebook????????

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Mannen ik plaats deze even in de kletspraat. 

Ik weet even niet wat ik met Facebook moet, maar begin meer en meer te denken dat de mensen achter Facebook onze privacy schenden.

Cookies zijn bij mij uitgeschakeld, maar iedere keer staat er weer dat vinkje van ingelogd blijven, of een emailadres waar je mee geregistreerd bent.

Gisteren zie ik mezelf een typefout maken, ipv @home.nl stond er @home.nr, ik typ mijn wachtwoord, en log gewoon in??? 

Zojuist dus even bewust typfouten gemaakt in mijn emailadres, wachtwoord goed ingevoerd en ik ben gewoon ingelogd??? 

Freggeltje heeft een lang weekend met de kerstdagen, maar dat is voor het installeren van de nieuwe tv incl. randapparatuur, en niet om dit vreemd gebeuren uit te zoeken!!!

 
Tja en dan krijg je een antwoord terug dat men constant bezig is met het verbeteren van hun Facebook??? 

Als ik hier op dit forum of bij Duck een typefout maak tijdens het inloggen, dan kom ik er niet in...

Misschien maak ik van de bekende mug een ... Zucht.

Het antwoord van het Facebookteam:

Hallo,

 


Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons feedback te geven. We zijn continu bezig met het verbeteren van Facebook. Het is daarom belangrijk dat we de mening kennen van de mensen die onze site gebruiken. Helaas kunnen we niet persoonlijk op je e-mails reageren, maar we besteden er wel aandacht aan. We stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons te schrijven.


 


Als je problemen hebt met je account, kun je ons Helpcentrum (
http://www.facebook.com/help)) bezoeken. Hier kun je informatie over Facebook en antwoorden op veelgestelde vragen vinden.

 


Nogmaals bedankt voor je feedback,



Het team van Facebook


 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zit er nou troep op mijn pc?  Ik typ verschillende adressen met een typefout er in, een v ipv een f, of een p ipv een r, en als ik mijn wachtwoord invoer, gewoon online? Grrrrrr....

Toch eens ff mijn andere pc opstarten.

 
Sorry, maar ik ga mijn bed op zoeken, want deze snap ik even niet meer??? 

In mijn tuinhuis staat ook een pc, en deze heb ik even opgestart, geklikt op Facebook, en bewust een typefout gemaakt, een V, ipv een F, wachtwoord, en ja hoor, ingelogd?

Morgen toch ff de laptop opstarten.  :confused:

 
Het is zowiezo een bedrijf wat niets met privacy heeft, ik ben bezig een facebook account van mijn overleden neef van facebook af te krijgen, ze willen mijn bijna complete doopceel hebben, anders kunnen ze niet aan het verzoek voldoen.

Ik heb niets met facebook, en wil er ook niets mee hebben ook, dus heb ze een kopie van het overlijdensbewijs gegeven, denk je dat ze op mijn vraag willen ingaan?

Nee hoor, er moet zo nodig een 'gedenk pagina' worden gemaakt, wij willen juist van al die klote reminders af met als inhoud dat we al zoveel jaren vriend van onze neef zijn, kan je nagaan hoe dat voor zijn ouders moet zijn elke keer met die kutberichten van vleesboek bestookt te moeten worden.

Ik heb intussen een advocaat erop gezet, die heeft daar meer verstand van dan ik heb, al ben ik bang dat een groot commercieel bedrijf als vleesboek niet echt onder de indruk zal zijn.

Het rottige vind ik dat je een reactie terug krijgt van (mogelijk) een student die daar op de helpdesk zit (lekker goedkoop), of een ato responder (lekker persoonlijk) met de opmerking :

Hallo,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons feedback te geven. We zijn continu bezig met het verbeteren van Facebook. Het is daarom belangrijk dat we de mening kennen van de mensen die onze site gebruiken. Helaas kunnen we niet persoonlijk op je e-mails reageren, maar we besteden er wel aandacht aan. We stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons te schrijven.

Dan krijg je echt het gevoel serieus genomen te worden....................

 
Dat klinkt niet goed Freggel1. Ingelogd moet je al helemaal niet blijven op een PC of mobiele telefoon met Facebook want alles wordt geregistreerd zoals je locatie en welke websites je bezoekt.

 
Ik begin een beetje de gedachte te krijgen dat dit ook met Microsoft te maken heeft?

 
Tja ik ken dat probleem niet. Het kan account afhankelijk zijn of zoiets. Als ik probeer in te loggen met een verkeerd wachtwoord of met een typefout in het email adres kom ik er echt niet in.

Ik kan dus ook niet op jouw account inloggen, hetgeen dus aangeeft dat het om een lokaal probleem zou moeten handelen.

Waar je het dan zou moeten zoeken zou ik zo vlug ook niet weten, misschien malware of zoiets?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan