Zenderlijst in Dreambox maken

Tokeh

New Member
Lid sinds
9 mrt 2013
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
60
Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen een Dm 800HD SE, als ik het goed heb zit er een Estar sim in en draait op OpenPli 4 versie 3.2 ???!!!. (sorry ben niet zo bekend met dreambox ed)

Ben tevens ook in het bezit van een originele Dm 800HD PVR. Ik heb de clone de zenders laten zoeken, dat ging perfect.

Nu wil ik mijn eigen bouquet maken. Daarom heb ik van mijn originele DM de zenders dmv back-up op mijn pc gezet. Deze heb ik dan wederom met Dreamedit geprobeerd te kopieren naar mijn clone, helaas zie ik geen bouquetten???!!!

Is er geen andere manier om bouquetten te creeeren of te kopieren naar mijn clone????

Alle 2 de DM's ontvangen via Sat

B.v.d,

Tokeh

 
Beste Tokeh: Wel a.u.b. een beetje opletten waar je dingen plaatst. Je eigen vragen graag in een nieuw topic en niet in de Nieuws sectie. ;)

Ik heb hem dus hier naar toe verplaatst waar hij op de juiste plek staat.

Om je vraag ook te beantwoorden denk ik dat je het beste eens met Dreamset kunt proberen, misschien dat het dan wel werkt.

Vergeet ook niet na het invoeren/uploaden van je zenderlijst naar je ontvanger, de ontvanger ook even nieuw te starten.

 
Ik gebruik een Gigablue voor het uitproberen en inscannen van nieuwe zenders. Zo kan het vrouwtje kijken naar wat zij wil en verstoor ik dat niet.

Als de zenderlijst mij bevalt, lees ik hem in in "dreamset". Voor later gebruik sla ik hem ook nog even op.

Vervolgens upload ik zenderlijst naar de DB500HD, de 500 even restarten en beide ontvangers hebben dezelfde zenderlijst.

In dreamset voer dit in één sessie uit.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan