Softwareproblemen. Djuh toch!!! Hoeveel moeten we nog schrijven op de forums???

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Tja het zal wel niet de beste aanhef zijn van dit onderwerp, maar gezien mijn verhaal denk ik er wel zo over! 

Afgelopen weekend even meegereden naar een verjaardag naar een vriendin van de vrouw...

Dus dan zie je nieuwe gezichten.

Je maakt kennis met elkaar, en om het ijs te breken ga je proberen over de hobby's te praten, ipv werk, want dat is gespreksstof waar ik het liever niet over heb in het weekend.

Al snel ging het over computers en wat men er mee deed. Downloaden, ja joh ik zit op een website in een team... Oké dat kan, welke website?  Een hele uitleg, maar ik stelde er ook mijn vragen bij, en waar ik download, en welke mijn favoriete websites zijn, en bij welke ik in het team zit...

Al snel volgt er een verhaal dat hij niet tevreden is/was over windows 10, ja kan, maar tijdens de downgrade te weinig geduld en de pc afgesloten met de gedachte dat na een nieuwe opstart de pc toch wel door zou gaan, niets is minder waar, dood...

Tijdens de feestdagen is de beste man in kwestie naar diverse computerwinkels gereden, tot dat hij er eentje gevonden had die open was, en daar de pc achtergelaten met het verzoek om hem terug te zetten naar windows 7.

1 dag kwijt, en daarna tip top in orde. Uhh wat waren de kosten vroeg ik? 

€70,-. 

:stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid:

Ach ik zwijg verder. :biggrin:

Ohnee toch niet! Mochten er nieuwe leden zijn die een probleem hebben met een pc oid, er zijn er hier altijd wel een paar aanwezig die jullie online kunnen helpen! ;)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is wel een behoorlijk kostenplaatje dan. Normaliter ligt een herinstallatie in een winkel rond de 45 euro.

Maarja... W10 onderbreken tijdens het terug zetten... niet echt verstandig.

V.w.b. die teams wil ik nog wel eens prive met je babbelen. ;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan