Klassieke muziek mix (grappig)

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.751
Waarderingsscore
989
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Eens iets heel anders. Iets wat je normaliter niet hoort of waar men (uitzonderingen daargelaten) niet zo heel vaak naar luistert. Maar er zijn wel vele bekende nummers lichte klassiek.

Wat als je deze nummers nu eens met z'n 3 tegelijk gaat spelen en dan ook nog eens allerlei muziekstukken gaat variëren?

Juist, dan krijg je een uniek muziek stuk genaamd Classical Music Mashup. Knap gedaan en klinkt ook nog goed.

 
Aan een mash-up zat ik meteen te denken, maar het is iets heel anders dan dat ik verwacht had.

Ik kan mezelf nog herinneren dat we dit ooit eens gedaan hebben in Oostenrijk toen we samen met meerdere gezelschappen/bussen in 1 hotel zaten en een tiroleravond hadden.

Tussen de gangen door tijdens het eten werd er gezongen, en we deden toen Vader Jacob van tafel naar tafel, en iedereen begon wat later, en na wat tafels kwam een bus met fransen, en toen ging het tweetalig....

 
Ja dat heeft een andere benaming. Maar dat is echt niet te vergelijken met die klassieke mash-up, da's echt wel iets aparts.;)

 
Weet ik BT, om eerlijk te zijn heb ik dit in mijn jonge jaren ook met een neef van mij gedaan/gespeeld.

Hij begon op een orgel een nummer te spelen aan de linkse kant van het klavier, en ik haakte met hetzelfde liedje in aan de rechtse kant, 2 toonhoogtes door elkaar, dit klonk erg apart!

 
Ja maar zoiets is niet echt apart meer, dat hoor je vaker. Echt verschillende nummers door elkaar en dat samen gespeeld wat hier gebeurt is gewoon echt uniek.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan