Aansluiting videokaart? Welke is dit?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Vraagje, ik was van plan om mijn pc aan te sluiten op de tv.

Ik dacht dat er een HDMI-uitgang op de videokaart zat, maar dat is het niet, het is ook geen usb.

Het is een platte smalle aansluiting, maar hoe heet zo'n aansluiting?

Heb het laatst nog gezien op een andere pc, maar ben de naam vergeten.

 
Ben er al achter, het is een displaypoort.

Werkt een verloop naar hdmi naar zo'n ding?

 
Dacht het wel, weet niet zeker. Maar een beetje TV heeft ook een VGA aansluiting, scheelt je weer zo'n converter.

 
Dat is juist het probleem BT, onze nieuwe tv heeft geen vga-aansluiting.

Maar ik heb al een webshop gevonden die voor een tientje een verloopkabel heeft, dus die ga ik tzt proberen. ;) 

 
Oh dat valt me tegen van hem. :) Maar is geen probleem, ben benieuwd hoe het werkt met zo'n verloopkabeltje, zou moeten kunnen. Laat maar eens weten als je getest hebt.

 
Ik ga ook benieuwd zijn BT, zojuist een verloopstekker besteld.

Ik zit namelijk al een tijdje te stoeien met mijn MX8 mediaplayer, het schakelen gaat niet snel genoeg naar mijn zin, dus we gaan eerst eens proberen hoe het via de pc naar de tv werkt. ;) 

Als dit naar behoren werkt ga ik maar eens een kast pakken die nog in het tuinhuis staat, en daar een ssd schijf inhangen die er nog ligt, open elc erop, en Kodi, maximaal geheugen, en een draadloze ab er aan, en dan eens kijken hoe dat werkt.

Mijn aandacht is gewkr door Dutch Cloud TV.... ( Maar daar kunnen we beter een ander onderwerp voor starten denk ik? ).

 
De verloopstekker is intussen bezorgd, wilde deze afgelopen zaterdag in de videokaart steken, maar hij paste niet? 

Ik snapte er even niets meer van, wat is het dan voor een aansluiting?  Blijkt dat ik niet goed genoeg opgelet heb, bleek gewoon HDMI te zijn. :stupid: 

Maar ach, het werkt nu zoals ik het wil, en wat ik er mee wil.

 
Ik vond het al raar. Je was echter zo zeker dat het displayport zou zijn en aangezien het verschil makkelijk te herkennen is.....

Maarja, je kunt er in elk geval wel mee wat je wilt nu. :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan