Opname verwijderen van DB8000

Whity

New Member
Lid sinds
1 dec 2010
Berichten
41
Waarderingsscore
1
Punten
8
Leeftijd
63
Locatie
Enter
Ik heb een DM8000 met Newnigma2 en harde schijf die ik bijna vol heb, nu wil ik opnames verwijderen met de AB van de DB8000 maar krijg dat niet voor mekaar. Ja je kan ze verwijderen met de PC, maar dat is soms nog wel omslachtig.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Normaliter moet je toch ook een lijst met met opgenomen films krijgen te zien om ze te kunnen afspelen, zit daar geen optie bij dan om bijv. de opname te selecteren net zoals je doet met afspelen en dan rode knop wissen of zo?

Als dat niet lukt, probeer dan eens de opname te selecteren en dan op de menu knop te drukken, goede kans dat je dan een sub menu'tje krijgt waar de optie om te verwjideren bij zit.

 
volle schijf kan ook nog komen door een prullenbak die niet vaak genoeg geleegd wordt.

optie om dit in te stellen zin in het opname menu

 
@Whity ik zou op de Dreambox Enhanced Movie Center installeren als dit nog niet is gebeurd is. Hiermee kan je alle opgenomen films en opnames op jouw HD in een map opslaan of verwijderen naar de prullenbak.

Op een collega forum kan jij het programma vinden en ook downloaden.

Let op dat je voor de DM8000 OE 2.0 kiest.

 
Ja dat klopt Black Tiger, maar dat is de playlist daar kun je ze verwijderen maar van de HDD is er geen optie om ze te verwijderen. Ik denk dat ik dat progamma van Parabolica installeer en kijk dan hoe het werkt.

Ik houd jullie op de hoogte.

 
Parabolica ik heb het geinstalleerd, en het werkt perfect! bedankt!

 
Prima om te horen dat het werkt @Whity maar de maker van deze plug-in verdient de credits.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan