bootloader en image voor DM800HD clone e-star 3.0

Paashaas

New Member
Lid sinds
8 aug 2010
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
ik heb onlangs een DM800HD clone gekocht met e-star 3.0 sim, hier stond bootloader #76 op met een gemini image, ik wilde deze updaten en er openpli opzetten, ik weet dat deze tot 2014 ondersteund werd. Ik heb hiervoor bootloader 84 er opgezet, helaas zijn er geen multilanguage images te vinden die  hier mee werken en nu wil ik graag de bootloader 76 terug zetten maar ik kan dat nergens vinden om te downloaden. Het installeren zal me nog wel lukken ga ik van uit. Wie weet waar ik deze bootloader en software kan vinden, ik heb dus een 800HD, en niet een 800 SE. Wie kan mij helpen?

mvg Paashaas

 
in ieder geval bedankt voor je antwoord, maar ik ben deze site al ontzettend vaak tegen gekomen tussen zoek resultaten via google, ik heb zelfs een account aangemaakt om dingen te kunnen downloaden, maar de link die je stuurt is m.i. voor sim 2.01 en ik heb een e-star sim 3.0

 
kunt ook zoeken op e-star 30 daar vind je diverse bootloaders

 
je hebt me toch een eindje op weg geholpen scubadiver, ik heb de bootloader 82 voor estar er in gezet samen met een oude image die ik nog had voor mn oude dm800 ik heb nu wel beeld.

 
mooi das goed om te horen.

Succes verder

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan