VU+ solo 4K c-lijn in oscam

Paashaas

New Member
Lid sinds
8 aug 2010
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
ik heb sinds kort een VU+ solo 4 K, hier staat open atv 5.1 op, oscam is al geinstalleerd automatisch middels een bestand dat ik kant en klaar kon downloaden van een support site, alles werkt ook icm met mijn smartcard. Ik krijg echter niet mijn sharelijn aan de praat. Ik weet dat ik hier voor moet wezen in usr/keys maar is zie daar nergens een cccam.cfg file o.i.d.  Uiteraard kan ik deze wel kopieeren van 1 van mn dreamboxen en aanpassen, maar wat ik tot nu toe heb geprobeerd werkt niet.  Is er iemand die mijn precies kan zeggen in welke directory ik precies moet zijn en wat de naam van het config bestand is?

 
Wij ondersteunen geen vragen betreffende illegale zaken dus ik ga er van uit dat je het hier over interne cardsharing hebt om te delen met een ontvanger op bijv. de slaapkamer. ;)

Waar je naar op zoek moet is de Oscam directory waar Oscam in geinstalleerd staat, deze kan echter verschillen. Hij kan bijv. in /etc/tuxbox/config/oscam staan. Het werkt zoals je ziet anders dan CCcam.

En oscam.server is het bestand wat je zoekt, daarin zijn de shares vermeld. Werp ook een blik in de oscam.cfg zodat je via de browser ook je Oscam kunt benaderen en configureren.

 
bedankt, ik zat steeds in het verkeerde bestand te kijken, maar ik moest idd oscam.server hebben, deze staat bij de VU+ solo 4K in de map usr/keys/oscam

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan