Gezocht: een tank!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Het maakt mij niet uit wat voor model het is, als hij het nog maar doet, en echte kogels erbij heeft! 

Al is het een Sherman of eentje van Duitse makelij, mij maakt het niets uit...

Hij moet goede rupsbanden hebben en een kanon wat het nog doet. 

Waarom ik dit zoek??? 

Freggel1 is pissed off!!!! 

Wie ow wie heeft er eentje staan. ( opknapper mag ook ) .

 
Wat heeft de toorn van Freggel nu weer opgewekt?

Er heeft iemand over hem heen ge-"pissed"  :confused: :confused: :confused:

Als het uit een vrouwelijk lichaamsdeel kwam, zou ik zelf er weinig probleem mee hebben...  :grin:

Echter, even " on topic": ik denk, dat deze annonce in hetzelfde rijtje komt te staan, als een eerdere van je, die voor een trompet.

Er zijn voldoende mensen, die een ouwe trompet op zolder hebben liggen, of een roestige, maar wel schietklare, tank in de schuur hebben staan.

Echter niemand zal die aan Freggel willen verhandelen, uit angst voor de ellende, die hij ermee aan kan richten...

En vraagje aan een moderator: volgens mij moet dit onderwerp bij " kopen/ verkopen" staan....??? gr. George

 
Hier op depot staan nog M1 abrahams ,maar of ik die zonder gezien te worden van terrein af krijg

Heb er mijn twijfels over ,en over de draad zal ook een probleempje geven.

 
marie zei:
En vraagje aan een moderator: volgens mij moet dit onderwerp bij " kopen/ verkopen" staan....??? gr. George
Ja duhh, de moderator, er is er maar eentje hier. ;) 

Ik denk niet dat ik er veel ellende mee aan ga richten, enkel voordeel! Ik wil het Binnenplein eens goed plat knallen. Ben benieuwd of er meer zijn die dit willen, dan kunnen we samen een tank kopen. :biggrin: 

 
freggel1 zei:
En vraagje aan een moderator: volgens mij moet dit onderwerp bij " kopen/ verkopen" staan....??? gr. George
Ja duhh, de moderator, er is er maar eentje hier. ;) 
Zo we hebben dus een klein dictatortje tussen ons vandaar die Tank. LOL

Ik bied me wel vrijwillig aan als boordschutter Freggel1 maar ik ben tevens de Bob want ik hou er niet van om schade aan pleinen te veroorzaken.

 
Moved! Graag alleen serieuze zaken in de serieuze forum onderdelen!

 
Een klein dictatortje, en ook nog een grote....  :grin: gr. George

 
Mwah.... kwestie van regeltjes volgen en het goede voorbeeld geven. :biggrin: ;)

 
░░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄▃

▂▄▅█████████▅▄▃▂

I███████████████████].

◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤...

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan