Hoe is Bill Gates rijk geworden???

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.147
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Nou ik begin meer en meer te denken door de boel te besodemieteren! 

In een ander topic ben ik héél deze week bezig geweest met een laptop te upgraden naar Windows 10. Ikzelf heb hier oudere machines staan die het zonder problemen doen, maar dit was een Asus i-3, dus je zou zeggen: Geen probleem? 

Niets is minder waar, maar gezien Freggels het niet snel opgeven, en de weg vrij goed kennen op het grote boze internet, draait dit ding nu...

Maar intussen had ik ook al wat probleempjes met mijn eigen pc, maar kon me nog redden, de printer deed steeds minder.

( En de melding "startmenu en Cortona werken niet" kwam ook nog eens even vrolijk naar boven.  :achja: )

De scanner werd niet meer herkend, via de optie die in de pc zit, maar scannen met de knopjes die op de printer zitten ging het wel? 

Totdat opeens het printen ook niet meer ging? 

Tja en dan ga je zoeken, want W10 draait hier al een tijdje, en de printer heeft het altijd gedaan, eerst de kabel vernieuwd, geen resultaat,  een hoop gechagrijn, maar ach, niet getreurd we gaan de printer ff verwijderen en nieuwe drivers downloaden....

Niks/nada/noppes, de printer wordt niet ondersteund door Windows 10?  En op de website van HP werd de printer ook niet meer gevonden, een HP 3070.

Toevallig heb ik nog een andere printer staan die ik pas gekocht heb van iemand anders, maar die had ik nog niet aangesloten, de oude deed het nog, en die zou naar het jongste Freggeltje gaan, en ik de nieuwe, een C 6380, samen delen. ;) 

Na een hoop geprul en testen van de usbkabel de andere printer aangesloten, en weer maar eens zoeken naar de drivers via de website van HP, voorheen bleef de meter op 98% hangen, maar nu ging de meter door naar 100% en de drivers werden gevonden. 

Printer doet het naar behoren, maar nu staat er weer een printer die niet meer ondersteund wordt, en een aantal inktpatronen in de kast, die in de aanbieding waren, die niet in de nieuwe passen??? 

Zo kan ik mijn centen ook verdienen!!!!

 
Voor zover mij bekend is Bill niet meer de leider van het bedrijf, maar die is rijk geworden door ook niet al de netste methodes maar op een harde manier zaken doen. ;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan