Wintergatan - Marble machine.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.104
Waarderingsscore
554
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Knap hoe dit gemaakt is,

 
Hmmmzzzz, stof om eens over na te denken? 

....
Moet kunnen!!!

 
Hahaha ja het blijkt leuk om met knikkerbanen te spelen. :biggrin:

Die klok is overigens ook wel mooi gemaakt. Niet zo mooi en ingenieus als die knikkerbaan maar wel apart. Ben benieuwd of die ook goed gelijk loopt eigenlijk.

 
Het gaat mij in dit geval niet om het gelijk lopen BT, ik loop namelijk tegen een probleem aan, dat is je als je aan het ontwerpen gaat voor ons Bloemencorso, je altijd aan het zoeken en denken bent. :biggrin: 

Ik heb nu dus een website gevonden waar je bouwinstructies/tekeningen kunt bestellen en aan de slag kunt. 

Ik weet even niet of dit te commercieel is, maar hier een link. ;) 

 
at is je als je aan het ontwerpen gaat voor ons Bloemencorso
Je posste het gewoon als iets interessants na dat muziek instrument. Kan me voorstellen dat jij die klok weer ziet als iets voor het bloemencorso, maar voor mij is het weer veel interessanter of ie gelijk loopt.:)

Dit is echt wel iets voor hobbyisten met gouden handjes. Volgens mij zouden een aantal mensen uit de modelbouw wereld hier ook wel goed mee overweg kunnen.

Soms zou ik wel eens willen wat meer met m'n handen te kunnen (bouwen, doe 't zelf etc.).

 
En dat gaat nou juist de kunst worden BT!  Bouwtekening bestellen, gaan zagen en zorgen dat het ding werkt en op tijd loopt. ;) 

Ik wil ook meer met mijn handen, gaat nog niet goed met de bouw van de boot, kleine dingen blijven uit mijn handen flikkeren, maar het gaat goed komen...

Het wordt tijd om een "derdehandje" te bestellen.

 
Black Tiger zei:
Soms zou ik wel eens willen wat meer met m'n handen te kunnen (bouwen, doe 't zelf etc.).
Ik weet niet of jij het nog op kunt pakken, maar dit is de reden dat ik aan deze hobby begonnen ben, om weer een vastere hand te krijgen, ik laat tegenwoordig veel te veel dingen uit mijn handen vallen wat ik soms niet snap, sleutels die ik op het werk gebruik bijvoorbeeld, flikkeren zo op de grond terwijl ik aan het sleutelen ben??? 

 
Nee het gaat me niet om een vastere hand. Modelbouw heb ik al gedaan, treinhuisjes en vliegtuigjes en ook een paar oorlogsschepen uit WO II dus niet van die hele mooie grote zoals jij hebt.

Maar daar zat ook wel wat fijn werk aan dus dat kan ik nog wel oppakken, maar ik bedoel echt klussen dus, doe 't zelf en dingen bouwen zoals een veranda.

Achja, ieder heeft zijn eigen ding, de een is goed met computers, de ander met auto's en weer 'n ander met doe't zelf.

Dingen die uit je handen mikken als je aan 't werken bent? Tja, als dat vaker gebeurt lijkt het me een gezondheidsprobleem, dat ook maar eens aan de dokter mededelen dan.

 
Black Tiger zei:
Dingen die uit je handen mikken als je aan 't werken bent? Tja, als dat vaker gebeurt lijkt het me een gezondheidsprobleem, dat ook maar eens aan de dokter mededelen dan.
Dat is niet nodig, hoort nu eenmaal bij wat ik mankeer. ;)  Loop al jaren hiervoor naar de peut .

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan