Prince overleden

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.810
Waarderingsscore
1.017
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
De website TMZ was de eerste die meldde dat de legendarische zanger Prince op 57-jarige leeftijd was gestorven. Zijn management heeft het treurige feit inmiddels bevestigd aan persbureau AP. Onduidelijk is wat er precies is gebeurd.

Een paar minuten eerder werd al gemeld dat hulpdiensten naar zijn landgoed Paisley Park, Minnesota, waren geroepen wegens "een stoffelijk overschot" dat die ochtend (Amerikaanse tijd) door medewerkers van Prince was aangetroffen.

Noodlanding

Een week geleden moest het privévliegtuig van de kleine 57-jarige zanger een noodlanding maken omdat hij onwel was geworden en met spoed in het ziekenhuis moest worden opgenomen. Ook toen was lange tijd onduidelijk wat er aan de hand was, pas uren later maakte zijn management bekend dat Prince leed aan griep en daarom onderzocht moest worden, maar dat hij het goed maakte en alweer uit het ziekenhuis ontslagen was.

Prince, ook bekend als His Royal Badness, TAFKAP (the artist formerly known as Prince) en onder diverse andere bijnamen, had grote hits met nummers als When Doves Cry, Let's Go Crazy, Controversy, Purple Rain en 1999. Het album Purple Rain wordt algemeen beschouwd als een van de gedenkwaardigste albums aller tijden.

Prince verkocht meer dan 100 miljoen platen en heeft aan vele muziekproducties, ook van bekende artiesten, meegewerkt.

 
Ik vond het altijd een "raar" ventje, maar hij heeft wel goede muziek gemaakt.

 
Het enige nummer wat ik me van hem kan herinneren was Purple Rain, ik vond het prachtig.

Candy Dulfer heeft ook eens in zn band gespeeld.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan