Lekkere Brabantse kost!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.147
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Gisteren even lekker een dagje wezen zwemmen in Het Vennenbos, flink verbrand in het voorjaarszonnetje, en als afsluiting naar De Bockenreyder in Hilvarenbeek.

Was voor mij al 20 jaar geleden dat ik er geweest ben, maar wat hebben ze daar goeie uitsmijters!!! 









 
Een behoorlijk uitsmijtertje. En ook wel grappig zo die menukaarten in het Brabants. :biggrin:

 
Er stond ook nog een lekker Trappistje bij. ;) 

Maar weet je wat nog grappiger is?  Er loopt daar tussen de tafels ook nog een ezel, een echte.

De eerste keer begrepen wij het niet toen wij daar waren, maar pas toen we 1 van die uitsmijters voorgeschoteld kregen, toen begrepen wij het nut van die ezel. 

Een bord met 6 boterhammen/plakken kaas/ham en 6 spiegeleieren. :biggrin: 

 
jip, goed tentje daar, wij gaan er ook weleens een uitsmijter"tje" eten enne natuurlijk vergezeld van een lekker  :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier:

B.

 
toen begrepen wij het nut van die ezel.
Ik neem aan hetzelfde doel als een hond? Maarreh.... dat vind ik dan toch een minder aspect. Qua hygiëne heb ik het er niet zo op als er beesten in een restaurant rond lopen.

Leuk misschien wel, maar nee dank.

 
Black Tiger, die ezel loopt buiten rond, het is wel vreemd om te zien maar tegelijk ook weer grappig.

Maar ik praat nu over iets wat 20 jaar geleden is en toen gezien heb, dus wellicht mag het nu ook niet meer met de strengere HACCP regels en dergelijke?

Maar vandaag hebben we even een rondje Zeeland gedaan, en daar op onze vaste stek "De Noordzee" aan het strand vlak bij de Banjaard heerlijke kibbeling op.

Een betere als dat hij heeft heb ik nog nooit op.

Toen via Neeltje Jans en Burgh-Haamstede naar Zierikzee, naar een restaurant, ben even de naam kwijt, waar ze zelf het gebak maken, en daar heb je echt pas Koffie met Gebak! 





 
Maar ik praat nu over iets wat 20 jaar geleden is en toen gezien heb, dus wellicht mag het nu ook niet meer met de strengere HACCP regels en dergelijke?
Nou je sprak in de tegenwoordige tijd dus het was een beetje onduidelijk opgeschreven.

Ziet er ook wel lekker uit die koffie met gebak.;)

 
Ziet er lekker uit!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan