Hardnekkige verstopping afvoer badkamer.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.147
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Tja, ik zit nog na te druipen, want ineens uit het niets liep onze badkuip niet meer leeg...

Wat ik ook probeerde met de tuinslang die ik normaal in de verstopte afvoer stop, het water liep niet weg, of de wasbak, of de afvoer van de wasmachine  liep over? 

Terwijl het makkelijkste gedeelte bij de badkuip zit.

Geprobeerd met diverse trekveren, maar we konden niet door de bochten komen.

laatste redmiddel, alle gaten van afvoeren dichtgemaakt, en het gat wat verstopt was, met de compressor en luchtdruk doorgeblazen, en ja hoor, even wat geborrel, en het water liep gelukkig weer weg. :biggrin: 

Het is weer eens iets anders dan tv kijken. :biggrin:

 
Da's dan nog maar geluk hebben dat je een compressor had waarmee je een en ander nog zover gekregen hebt.

Maar dat mag toch niet zo vaak verstoppen? Gezien ik lees dat je normaal de tuinslang gebruikt is dat niet de eerste keer.

Het is lekker weer, misschien eens gaan onderzoeken waarom dat kan verstoppen?

Misschien door stofjes uit de wasmachine en in dat geval kan het verstandig zijn het filter eens na te kijken? Of de afvoerpijp is bij jullie misschien wat aan de dunne kant.

 
Als je er met een trekveer niet door komt dan zou ik het proberen door er een flesje caustic soda in te strooien en na een tijdje kokend water er achteraan dan hoor je hem heerlijk pruttelen meestal is hij wel weer open en na spoelen met koud water.

 
Wij hebben dit probleem in de badkamer boven al zolang dat wij er wonen.

Er is in het verleden ook al eens een bedrijf bij geweest en die haalde toen een hoop troep uit de afvoer, maar dit heeft niet lang mogen helpen.

ik vrees dat er ergens in de vloer een fout zit waar we nu niet meer bij kunnen komen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan