Er komt nog een prijsverhoging aan!
Ik krijg hier zojuist een email over.
Beste mevrouw, meneer ... ,
Vanaf 1 juli 2016 kost uw abonnement € 1,95 meer per maand. Ook de kosten per minuut voor bellen binnen Nederland en het starttarief stijgen met € 0,01. Dit geldt voor de gesprekken die buiten uw vaste telefoniebundel vallen.
Bij Ziggo zit u goed
We maken ons netwerk voortdurend sneller, betrouwbaarder en veiliger. En daar investeren we dagelijks in. Dat is ook nodig, want steeds meer mensen gebruiken het tegelijk en steeds vaker.
Uw zenderpakket krijgt ook een update
Er valt weer iets nieuws te ontdekken. Bekijk op uw persoonlijke pagina het overzicht van de zenders die plaatsmaken en onze nieuwste zenders. We voeren deze update automatisch voor u uit op 1 juli.
Meer weten?
Bekijk op uw persoonlijke pagina tot in detail wat er wijzigt. Heeft u na 7 april 2016 uw abonnement(en) aangepast? Dan zijn deze aanpassingen nog niet meegenomen in dit bericht.
Tot en met 30 juni 2016 kunt u uw abonnement(en) wijzigen of zonder extra kosten bij ons opzeggen. Profiteert u nog van een korting op uw abonnement? Dan houdt u deze korting.
Met vriendelijke groet,
Ruben Uppelschoten
Directeur Klantenservice
Ik krijg hier zojuist een email over.
Beste mevrouw, meneer ... ,
Vanaf 1 juli 2016 kost uw abonnement € 1,95 meer per maand. Ook de kosten per minuut voor bellen binnen Nederland en het starttarief stijgen met € 0,01. Dit geldt voor de gesprekken die buiten uw vaste telefoniebundel vallen.
Bij Ziggo zit u goed
We maken ons netwerk voortdurend sneller, betrouwbaarder en veiliger. En daar investeren we dagelijks in. Dat is ook nodig, want steeds meer mensen gebruiken het tegelijk en steeds vaker.
Uw zenderpakket krijgt ook een update
Er valt weer iets nieuws te ontdekken. Bekijk op uw persoonlijke pagina het overzicht van de zenders die plaatsmaken en onze nieuwste zenders. We voeren deze update automatisch voor u uit op 1 juli.
Meer weten?
Bekijk op uw persoonlijke pagina tot in detail wat er wijzigt. Heeft u na 7 april 2016 uw abonnement(en) aangepast? Dan zijn deze aanpassingen nog niet meegenomen in dit bericht.
Tot en met 30 juni 2016 kunt u uw abonnement(en) wijzigen of zonder extra kosten bij ons opzeggen. Profiteert u nog van een korting op uw abonnement? Dan houdt u deze korting.
Met vriendelijke groet,
Ruben Uppelschoten
Directeur Klantenservice