Ziggo mobiel wordt duurder

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Er komt nog een prijsverhoging aan! 

Ik krijg hier zojuist een email over.

Beste mevrouw, meneer ... ,

 


Vanaf 1 juli 2016 kost uw abonnement € 1,95 meer per maand. Ook de kosten per minuut voor bellen binnen Nederland en het starttarief stijgen met € 0,01. Dit geldt voor de gesprekken die buiten uw vaste telefoniebundel vallen.


 


Bij Ziggo zit u goed



We maken ons netwerk voortdurend sneller, betrouwbaarder en veiliger. En daar investeren we dagelijks in. Dat is ook nodig, want steeds meer mensen gebruiken het tegelijk en steeds vaker.


 


Uw zenderpakket krijgt ook een update



Er valt weer iets nieuws te ontdekken. Bekijk op uw persoonlijke pagina het overzicht van de zenders die plaatsmaken en onze nieuwste zenders. We voeren deze update automatisch voor u uit op 1 juli.


 


Meer weten?



Bekijk op uw persoonlijke pagina tot in detail wat er wijzigt. Heeft u na 7 april 2016 uw abonnement(en) aangepast? Dan zijn deze aanpassingen nog niet meegenomen in dit bericht.


 


Tot en met 30 juni 2016 kunt u uw abonnement(en) wijzigen of zonder extra kosten bij ons opzeggen. Profiteert u nog van een korting op uw abonnement? Dan houdt u deze korting.


 


Met vriendelijke groet,


 


Ruben Uppelschoten


 


Directeur Klantenservice


 
Dit is een beetje onduidelijk.

Ik neem aan dat het hier over Ziggo mobiele telefonie gaat?

 
Mobiele telefonie hebben wij ( nog ) niet van Ziggo, dus het zal wel over het vaste bellen gaan. 

Maar toch jammer dat ook dit steeds duurder wordt.

 
Ik krijg hier zojuist een email over.
Dat wekte dan toch verwarring, je geeft zo de indruk dat jij die mail gekregen hebt en jij aangeschreven bent als "beste mevrouw/meneer".

Maar het moet hier wel degelijk over Ziggo Mobiel gaan, want gewone telefonie heeft geen "bundel" waar je buiten kunt gaan.

Ik heb het bericht dus even gesplitst omdat dit niet met de snelheidsverhoging te maken heeft.

 
Ja nou begin ik te denken BT, ik heb een tijdje terug mailtje gestuurd naar Ziggo omdat het abonnement van de jongste hier in juli afloopt bij KPN. 

Ik ben van plan om over te stappen naar Ziggo met haar abonnement. 

Dus misschien dat het dat is?

 
Dat zou heel goed kunnen. Maarja we zijn inmiddels wel van Ziggo gewend dat ze elk jaar de prijzen verhogen, soms wel meerdere keren per jaar. :sad:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan