Ook Ziggo vaste telefonie duurder

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.828
Waarderingsscore
1.025
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Slechts een email met een korte mededeling.

Vanaf 1 juli 2016 kost uw abonnement € 1,50 meer per maand. Ook de kosten per minuut voor bellen binnen Nederland en het starttarief stijgen met € 0,01.

Ben ik blij dat ik bel met Voipbuster. Maar de prijssstijging met 1,50 per maand voor telefonie is ook best wel behoorlijk te noemen.

 
Gisteren ook een email van Telfort dat ook mijn abonnementsprijs gaat stijgen.

"Bij Telfort zijn wij de hele tijd bezig met het verbeteren van onze producten en dienstverlening. Zo zorgen we ervoor dat u de kwaliteit krijgt die u van ons gewend bent. In 2016 gaan we door met verbeteren. Ook passen we per 1 juli 2016 de prijzen van uw vaste abonnement aan. In deze e mail leest u wat dit voor u betekent.

Gewijzigde prijzen

U heeft nu Internet en Bellen van Telfort. Onderstaand overzicht laat zien wat er voor u verandert.

Huidige prijs Nieuwe prijs              vanaf  1 juli 2016

Internet en Bellen 24,67 per maand 27,68 per maand

Alle andere prijzen blijven gelijk. De nieuwe prijzen zijn exclusief extra opties die u misschien bij uw abonnement heeft aanstaan. Krijgt u nu korting op uw abonnement? Dan loopt die korting gewoon door tot de afgesproken einddatum."
De prijs stijgt maar liefst met €3,01 excl BTW, maar eerlijkheidshalve moet ik erbij zeggen dat vorig jaar voor dit zelfde abonnement de prijs met zo'n €5,00 is gedaald. En het starttarief per gesprek (oud Tiscali/Worldonline abbo) is €0,05 en blijft zo dus verder geen extra kosten meer.

De down en uploadsnelheid is tussentijds iets verhoogt en bedraagt nu voor beide 20Mbps. Eigenlijk zit ik hiermee nog onder de prijs van vorig jaar en iets meer kwaliteit.

 
Volgens mij denken die allemaal van "als de huurverhoging komt kunnen wij ook wel de prijzen verhogen". :sad:

 
@BT

VoipBuster is ook duurder geworden!

Voorheen ook veel gratis bellen naar veel landen.

Ik bel zelf veel naar België maar moet nu ineens betalen.

Wanneer wordt een abbo hier (forum) duurder?

Groetjes lekker warm weertje.

 
Je wordt in ieder geval niet vrolijk van! Hopelijk gebruiken ze de verhoging voor verbetering, want er haken steeds meer leden af. 

 
Wanneer wordt een abbo hier (forum) duurder?
Per 1 juli aanstaande. Dan wijzigen de tarieven van gratis naar € 0,00 per jaar.:biggrin:

 
BT geldt dat ook voor aow-ers? :eek:

Daar gaat mijn vakantiegeld.  >:(

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan