Black Tiger in het ziekenhuis!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Vandaag heb ik vernomen dat Black Tiger opgenomen is in het ziekenhuis, hij strubbelt al langer met zijn darmen, en ik hoop dat ze nu eindelijk gaan vinden wat er aan de hand is.

Langs deze weg: Veel beterschap en op naar een spoedig herstel.

 
Hey Tijger, van hare beterschap en hou je taai

B.

 
Black tiger beterschap en laat verpleegsters even met rust...... :biggrin:

 
BT eerst maar uitzoeken wat het is en dan snel herstellen dus van harte beterschap gewenst. ;)

 
Black Tiger veel sterkte de komende dagen en een spoedig herstel. Eén advies van mijn kant, geen brood of andere lekkernij bakken in de keuken van het ziekenhuis, je bent daar om beter te worden en niet om wijzer te worden. :)

 
BT beterschap.

 
@ word snel weer de oude, B.T., ziek zijn is maar niks... ??? gr. George

 
Nu maar hopen dat ze de oorzaak kunnen vinden en dat het goed te behandelen is.

BT, hou je taai en beterschap gewenst.

 
Ik weet wat het betekend om daar te liggen. Vooral dat 's morgens gewekt woorden. Wij nacht mensen.... Rust en gezondheid.

 
Beterschap

 
black tijger

van hartenbeterschap

Dat je weer gouw op je eigen plekje terug mag zijn

ronnie24

 
BT, Van harte beterschap! Het is dat je net even te ver weg woont om een uurtje in het ziekenhuis langs te komen, anders was ik je zeker komen opzoeken!

Sterkte kerel!!

 
Hier hetzelfde @Drz. mijn vliegtuig staat met een lekke band, anders vloog ik er even naartoe...

 
Hoi BT

Van harte beterschap!

Als je uit het ziekenhuis komt: rustig aan en geen stressvolle dingen doen.

 
Het verblijf in het ziekenhuis gaat waarschijnlijk nog even duren, men is nog aan het zoeken hoe ze Black Tiger beter kunnen maken zonder te moeten opereren. 

 
@Freggel: Dank voor info. Gr. George

 
Beste mensen.

Ik ben al vanaf de 11e opgenomen omdat ik meerdere weken al problemen had en andere medicatie niet bleek te helpen.

Men hoeft niet te zoeken wat ik heb, ik heb al langere tijd Colitis Ulcerosa, een chronische darmziekte. Voor wie Crohn kent... het is in feite hetzelfde alleen dan in de dikke darm, even simpel gezegd. Dat was dus al bekend. Colitis heeft wel eens vaker zgn. opvlammingen hegeen betekent dat de ontstekingen erger worden.

Normaal hielp mijn medicatie prima maar op een gegeven moment was het flink mis.

Ik ga niet mijn hele gezondheid publiek gooien maar het is momenteel kantje boord, ofwel de darm kan net gered worden of het word opereren en dat betekent al dan niet een stuk of hele darm kwijt. Dit weekend is alles bepalend.

Vandaag voelde ik me pas goed genoeg om even de laptop bij de hand te nemen en dan doet het echt goed en is het echt hartverwarmend om al deze fijne wensen en blijken van medeleven te lezen. Waarvoor hartelijk dank!!

Ik weet niet of ik nog een keer in de gelegenheid ben om te komen lezen/schrijven maar ik elk geval ben ik bij dat jullie aan me denken en ik ben sowieso jullie allemaal ook niet vergeten.

Hopelijk tot binnenkort schrijfs weer en nogmaals dank voor de fijne wensen.

 
Kerel doe vooral rustig aan.

En hopelijk dit weekend positief voor je is ,en dat niet geopereerd hoeft te worden.

We hopen je weer in redelijke goede gezondheid hier weer aan te treffen.

En uhhhh ........niet te veel achter de verpleegsters aan gaan.

Groeten en beterschap.

 
Ja zie dat je snel weer beter wordt, want nu moet ik al die spammers hier in mijn eentje tegenhouden, het is maar goed dat mijn hakbijl geslepen is. :biggrin: 

Black Tiger, we duimen hier voor jou dat je snel weer opgeknapt bent!!! 

 
Bij ontstekingen is niet alleen een goede werkende medicatie nodig maar ook rust en in jouw situatie waarschijnlijk ook een goed gebalanceerd dieet. Probeer die rust ook te nemen en misschien kan hiermee die operatie achterwege blijven.

Sterkte de komende dagen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan