Cash trapping, pinautomaat....

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Het moet niet gekker worden mannen!!!

Vandaag was mijn contant geld op, dus ik moest even pinnen bij de pinautomaat.

Ikke op (mijn eigen ) fiets naar de pinautomaat, we hebben er nog 4 in Zundert, en ik besloot naar mijn eigen bank te gaan, er zit geen filiaal meer, maar enkel nog 2 pinautomaten, ABN-AMRO in dit geval.

Ik zet mijn fiets weg, en terwijl ik deze op slot zet, roept er een "donkergekleurde" vrouw naar mij dat de automaat het niet doet, ja dan moet je niet bij mij zijn, maar bij de bank, ik ga wel naar pinautomaat die binnen is...

Ikke geld gepind, en kom weer buiten, wil mijn fiets van het slot halen, staat ze er nog, en zegt weer dat de automaat het niet doet??? 

Ja, uhhh, ik wijs haar op het plaatje wat op de automaat zit, waar een nummer staat van de automaat, en een nummer van de bank, moet je even bellen.

Jamaar ikke €10,- gepint, er komt geen geld.

Huh?  Ik kijk naar de sleuf waar het geld uit zou moeten komen, en zie meteen het probleem, over de klep die open gaat zat een gevouwen metalen strip die de boel afsloot, ik trek aan die strip, en merk dat deze behoorlijk vast zit, maar na wat trekwerk, zit er na deze strip nog een vlakke strip met dubbelzijdige plakband waar het tientje aanhing.

Ik heb even goed rondgekeken of er verdachte figuren in de buurt van de pinautomaat aanwezig waren, en daarna het geld gegeven. 

Tumme, waar gaat dit naartoe????

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan