LET OP!!! FreggelBBQ GAAT NIET DOOR!!!!!!!!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Heren BBQ-ers, binnenkort is er weer de jaarlijkse BBQ in de Freggelgrot, zoals het er nu voor staat is dit op zaterdag 18 juni. 

De pm's voor de vaste BBQ-ers gaan op korte termijn weer verstuurd worden, maar zijn er toevallig mensen mee die ook eens mee willen doen, jullie zijn van harte welkom! 

We maken er weer een gezellige middag en avond van, met heerlijk vlees op de BBQ met de daarbij behorende versnaperingen, en drank. 

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou wel willen maar ben pas "los" van vandaag en moet rustig aan doen, zeker met de darmen dus ik zal er helaas niet bij zijn dit jaar, ook niet als verrassing.;)

 
Goed om je weer als "poster" in beeld te zien.

Doe het a.u.b. rustig aan.

 
Zullen we zeker doen Multispeed! :)

 
Had voor jou speciaal nog een lekker kipje gevangen.

Ik laat ze nog wel een jaartje loslopen en dan eet je ze volgend jaar maar op. ;)

 
@ freggel,

Dat is een leukje, die kan mooi in de bediening, die laten we maar een jaartje rijpen hier in het boetsenbos  :biggrin:

B.

 
Ja goed plan, moet nog een beetje haar op groeien ook. :biggrin:

 
Heren BBQ-ers, er is een grote kans dat de BBQ dit jaar niet doorgaat dankzij de Heer Rutte!!! 

U ontvangt hierover dit weekend een PM als dit zo is...

Helaas.  >:(

Komt er onverhoopt toch iemand, dan wordt het een beschuitje....

 
Besluit genomen!

BBQ gaat niet door!!!

 
De heer Rutte?? Toch niet die homofiel uit Den Haag?

 
Yep diejen homo uit Den Haag!

Maar toch even een kleine aanvulling waarom het niet doorgaat.

Gisteren is bij mij de emmer overgelopen, waardoor ik even tijd voor mezelf en mijn gezin nodig heb.

Dit gaat wel weer goed komen, maar om het gezellig te houden schuift de BBQ op naar een later tijdstip, na de zomervakanties.

Ik zit nog te denken, maar misschien zaterdag 3 september voor het Bloemencorso, het lijkt me leuk om met jullie als we een bak koffie op hebben naar een tent te wandelen

en te laten zien hoe een Corsowagen in de bloemen getikt wordt.

 
Dat lijkt mij wel een leuk idee. :)

 
Het idee is afgelopen weekend al besproken met een paar buurstschappen, en die staan er open voor! 

Breng de tikhamer maar mee, en dan kunnen ze aan de slag!!! 

Ik ga dit plannetje verder uitwerken, en eens vragen wat de mogelijkheden allemaal zijn, want er is bijvoorbeeld een buurt als je daar op zaterdagmiddag gaat helpen, waar je meteen door de club opgevangen wordt, en als de wagen aan het einde van de middag uit de steigers gaat, de friet/frikadellen/kroketten en bier bezorgd worden, en je zit dan met een 200 man op de tribune met een fles Juup....

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan