dm800 niet herkend

versacem

New Member
Lid sinds
30 mei 2016
Berichten
8
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
47
wie o wie kan mij helpen met mijn dreambox dm800 hd pvr

na jaren wil ik weer overgaan op dreambox dus heb het weer uit de kast gehaald

en weet dat elektronica met software spullen upgedate moeten worden dus zo gezegd zo gedaan

ik heb geprobeerd te updaten voor mijn gevoel  en nadat ik hem opnieuw opstartte krijg ikmeteen melding

sim 201 team 76d

no card found

ik heb van alles gedaan om het weer terug te zetten naar oude staat maar nu kan ik met behukp van geen een software in mijn dreambox komen

ik heb van alles geprobeerd kwa tools/software

en met geen een kan ik in mijn dreambox komen  krijg altijd het melding  connnection lost

of geen contact

controlleer settings

ook heb i geprobeerd een bestand te vinden dat ik via usb stick kan openen  maar nikssss

word er helemaal gek van.

kan iemand mij uitleggen of iemand hetzelfde probleem heb gehad  zo ja hoe kom ik er van af

 
niemand dus ervaring  met mijn probleem ??????

 
hopelijk kom je wat verder met mijn antwoord in je berichten

 
Om het overzichtelijk te houden heb ik even beide onderwerpen samengevoegd.

Misschien kan The Matrix de tips nog eens herhalen want die zag ik niet of zijn verloren gegaan tijdens de samenvoeging.

 
het blijkt na vele berichten via PM dat de TS een DM800HD  met een verkeerde image had geflashed met als No CA found error als resultaat

Ik  heb hem enkele repair tools gestuurd (NCF van Yasimo)

Vervolgens kreeg TS het nog niet voor elkaar,

Na wat heen en weer gepuzzel bleek dat hij een serieel naar USB interface kabel gebruikte maar  de 9 polige plug was voorzien van pennekes en dat moest een plug zijn met busjes of wel een female, hij dacht dat hij dat kon oplossen door een 1 op 1  female female adapter er tussen te zetten.

Maar dan heeft hij niet een cross link die nodig is om de data loop te creëren (pen 2 met pen 3 en pen 3 met pen 2)

Ik heb hem vanmiddag een crosslink kabel female /female gestuurd en hopelijk kan hij de No ca found error nu wel corrigeren.

Dus even afwachten of het nu wel lukt.

 
daar ben ik dan

en mijn gooooote dank aan the matrix dankzij jou hulp wou ik die kast weggoien

heb hem nu op flashe staan ik moet nu een bestand uitkiezen wat ik  wil flashen wat is heet meest recente wat ik erop kan gooien en moet ik dan clone of originele software altijd downloaden mocht ik wat willen veranderen

 
Laatste berichten:dm800 is up en running alleen de settinglijst ordenen en klaar is versacem.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan