Facebook: 7 juli overstappen op Moments app of foto's kwijt!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.809
Waarderingsscore
1.017
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Facebook is afgelopen weekend begonnen met het pushen van zijn nieuwe Moments-app. Gebruikers die hun foto's synchroniseren via de Facebook-app moeten voor 7 juli overstappen naar Facebook Moments, om het verwijderen van gesynchroniseerde foto's te voorkomen.

Gebruikers kunnen hun gesynchroniseerde foto's voor die tijd nog redden door alles als Zip-bestand te downloaden of op tijd over te stappen naar Facebook Moments. Dit geldt overigens alleen voor automatisch gesynchroniseerde foto's en niet voor afbeeldingen die gebruikers handmatig hebben ge-upload naar het sociale netwerk.

Begint op Microsoft te lijken, slikken of stikken.

@Bron: webwereld.

 
Is facebook niet een beetje vreselijk ouderwets? Word het niet eens tijd om die club te verlaten?

 
Tja, het probleem is dat het toch verslavend werkt als je er eenmaal gebruik van maakt. De grootste reden daarvan is (in mijn geval) de eenvoudige manier om contact te houden met "verre" familie en vrienden en hier en daar wat nieuwtjes te plaatsen en/of af en toe als uitlaatklep.

Als er een goed alternatief was zou het inderdaad goed zijn om die club eens te verlaten.

Van de andere kant, het gaat alleen maar om sync. Dus de mensen die op hun GSM/Tablet niet van sync gebruik maken om automatisch hun foto's naar Facebook te laten copieren/moven hebben er geen last van.

Persoonlijk ben ik zelfs van plan om de messenger app van m'n telefoon af te kiepen. Ik heb immers ook nog whatsapp en er draait zo'n tool die processen in de gaten houdt en ook of ze sluiten.

Het is gebleken dat sinds 2 updates geleden de messengertool niet meer automatisch af sluit naar de achtergrond, of veel langer in de voorgrond blijft draaien dan nodig. Dat heb ik verder niet afgewacht.

Want het op de voorgrond blijven draaien van apps vreet accu, waardoor die sneller leeg gaat en daar werkt die messenger app dus sinds 2 updates geleden behoorlijk aan mee.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan