Black Tiger

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.476
Waarderingsscore
616
Punten
113
Leeftijd
73
Locatie
Een stoplicht op rood.
Niet om te kletsen of te ouwehoeren!!

Maar ik mis al een dag of vijf de scherpe antwoorden en adviezen van Richard??

Heeft hij een terugval met zijn ziekte of doet hij nu wat hem geadviseerd werd, doe vooral kalm aan ???

Weet iemand meer? of kan BT even reageren zodat ik ( wij allen in principe ) zorgen wordt weggenomen.

 
@Matrix, ik heb deze week even kort contact gehad met Richard, en uit zijn antwoord heb ik begrepen dat hij geopereerd is, en voorlopig bedrust heeft.

 
freggel1 zei:
@Matrix, ik heb deze week even kort contact gehad met Richard, en uit zijn antwoord heb ik begrepen dat hij geopereerd is, en voorlopig bedrust heeft.
Dan wens ik Black Tiger in dit geval een zeer spoedig herstel toe.

 
Mocht Richard dit lezen, een voorspoedig herstel.

 
Ik woon in de buurt bij Richard, mocht mijn hulp nodig zijn, altijd bereid. Spoedig herstel en veel rust.

 
Daar sluit ik me bij aan een spoedig herstel voor BT. .

 
Dat is niet zo'n mooi bericht aan de andere kant als dat zijn kwaal verbetert dan is de ingreep op zijn plaats.

Hoop op een spoedig herstel.

Richard heel veel sterkte gewenst en doe vooral rustig aan.

 
Hoop op spoedig herstel ,en zoals hierboven al eens vermeld rustig aan gaan doen.

 
Dank jullie wel. Inderdaad een plotseling opkomend iets waardoor een kleine ingreep met spoed nodig was. Dat veroorzaakte echter wel dat ik de nodige tijd niet kon zitten en dus ook niet op de forums aanwezig kon zijn.

Het gaat nu een beetje beter. Kan nog niet al te lang zitten maar ik ben al blij dat ik weer iets doen kan, dus ik probeer me weer even te laten zien, ondanks dat het rustig aan zal gaan. :)

Dank jullie wel voor de goede wensen!! (Y)

 
Mooi zeg dat je er weer bent had het al nagekeken op 23-6 had je voor het laatst iets gepost dus vroeg me ook al af hoe het met je was.

Maar ze hebben je weer laten gaan een goed herstel gewenst.  :biggrin: :applaus: :banaan:

 
Ja ze hebben me maar 1 dag daar gehouden. Spoedopname, diezelfde avond nog de ingreep en de dag erna weer naar huis. Had al zo'n gevoel dus had niet gegeten en daarom konden ze gelijk 's avonds helpen.

De rest is thuis herstellen. Dank voor de herstelwens! (Y)

 
Een wilde Tiger wil niemand langer vast houden dan één nacht op jouw partner na dan. :)

Maar een heel voorspoedig herstel toegewenst de komende tijd Black Tiger.

 
Pfewww, onze Tiger is weer terug, gelukkig gaat het weer wat beter met jou, maar neem vooral de tijd om verder te herstellen, en ik weet niet of het helpt, maar ga eventueel op een "zwembandje" zitten. ;) 

Maar even ter info, lees er even de logs op na ( ip-bans en dergelijke ) , want sinds dat jij weg was, tja,  als de kat van huis.... 

Nu doen ze weer poeslief, maar het waren net een stel dolle bosnimfen die voor het eerst naar buiten mochten. :biggrin:

 
BT doe kalm aan en hou je voorlopig alleen bezig met bank zaken.

Dat ligt lekker

 
Allemaal bedankt voor de aardige berichten.

Echt "terug" ben ik nog niet. Ben gedeeltelijk terug, dus kijk er niet verbaast van op als ik er opeens weer tussenuit flip, ben nog lang niet over de berg heen en er zit nog wel wat aan te komen.

En ik ben niet altijd in de gelegenheid iets te melden zoals jullie merkten dus weten jullie nu alvast dat er evt. nog wel een afwezigheid aan zou kunnen komen.

@Freggel1: Zwembandje had ik al geprobeerd, ook zo'n ding van het groene kruis, maar de maat was niet goed, viel verkeerd en hielp dus ook niet. Maar ik kan gelukkig zo weer een beetje zitten af en toe. Da's ook al fijn. :)

Logs nakijken? Nja als ik zin heb, ik vertrouw je daar wel in. Vermoedelijk zullen de registratievragen weer eens verandert moeten worden, om de zoveel tijd hebben ze de antwoorden wel door en laten ze de robots weer los. :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan