Nieuwe datum FreggelBBQ. 3 September!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.147
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik heb de pm's naar de vaste gasten al verstuurd, maar net zoals op het Duckforum, mochten er mensen bij zijn die ook eens gezellig willen BBQ-en en kletsen over de hobby(s)

stuur een berichtje want je bant van harte welkom!!! 

Als extra is er dit jaar een bezoek aan een Bloemencorsotent waar jullie kunnen zien hoe een wagen in de bloemen getikt wordt, 4 september is namelijk weer het jaarlijks bloemencorso.

In 1 van die tenten staat voor jullie de koffie klaar en er is een mogelijkheid om even de steigers op te gaan, maar dan moet je wel in het bezit zijn van een zgn tikhamer, of een stuiver, en dan mag je een stukje tikken ven de wagen...

Anders mag je lekker aan een tafel zitten en spijkers door het har van een dahlia boren. :biggrin:  Pas wel op er zijn veel roddeltafels. :stupid: 

 
Nog even en dan gaat Freggeltje proberen om de buiken gevuld te krijgen, met lekker vlees en de nodige versnaperingen erbij... 

Ik denk zelf dat men na een gang of 2 al zegt, buikje vol. :biggrin: 

We gaan de mannen eens verassen met een hamburger en stokbroodje Gyros op mijn manier.

Als ze het niet lusten dan heb ik ook nog spek/worst en Jumbosate met kroepoek, en nog een hoop stokbrood. :biggrin: 

Bier en cola liggen koud. 

 
Ik had begrepen dat alles goed verlopen was en het gezellig was geweest en goed gesmaakt had. Gelukkig ook met goed weer want de dag erna heeft het behoorlijk geregend.

Zo'n stokbroodje gyros à la freggel1 lijkt me iets heel lekkers. :tong:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan