Fusie

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.476
Waarderingsscore
616
Punten
113
Leeftijd
73
Locatie
Een stoplicht op rood.
Is het duckforum een backup forum voor satellitefun.org. :confused:

Of andersom? :confused:

Kunnen deze twee niet samengaan in bv sat4fun.org

Scheelt twee keer hetzelfde lezen. :cool:

 
Kunnen wel....

Willen?  Ik vrees dat dit een nee is. ;) 

 
Nee Duck is geen backup voor fun. Feit is echter dat tegenwoordig de vaste club gebruikers redelijk beperkt is en deze dan ook op beide forums actief zijn.

We hebben wel eens eerder gedacht aan een fusie, maar dan onder een andere meer unieke benaming. Maar beleid en gedachtengang over hoe met forum en gebruikers om te gaan verschilt toch te zeer.

Er is ook een paar keer gedacht om gewoon met Fun te stoppen en het te sluiten, dus alleen nog te gebruiken voor opzoeken van informatie en eventueel plaatsen van nieuwe handleidingen. Die gedachte speelt nog steeds wel in m'n achterhoofd, maar ik krijg het niet over m'n hart. ;)

Kunnen wel....
Nee ook niet. Er is geen mogelijkheid om de beide databases adequaat samen te voegen zodat alle informatie van beide forums behouden blijft. Om de info van bijv. Fun te verliezen zou alleen al een reden zijn om niet tot samenvoeging over te gaan.

Het grootste probleem is gewoon dat de hobby te zeer naar de haaien is zodat er te weinig gebruikers en vragen zijn om nog voldoende forums te vullen. Andere forums hebben daar ook last van.

Behalve vreemd genoeg het meest strenge forum van NL en we weten allemaal welk dat is.

 
Maar die hebben ook satelliet voor iedereen als je maar Nederlands spreekt.

 
Hebben wij dat niet dan? En hier mag je ook nog Engels spreken of Duits. :biggrin:

 
Black Tiger zei:
Hebben wij dat niet dan? En hier mag je ook nog Engels spreken of Duits. :biggrin:
Sterker nog, je mag zelfs Limburgs of Brabants praten hier. :biggrin: 

 
Heb het al weer door freggel.......

Noorden is weer achtergesteld gebied  :sad:

is goud mien jong

:biggrin:

 
Off topic:

@sat-ed: potdorie, ik heb mijn halve werkzame leeftijd gevaren op schepen, waar men knauwde ... Moet ik dat nu weer aanhoren...? ???

Overigen wel goed belegde boterham verdiend, dus niets dan goeds over je provincie genoten.... ??? gr. George

 
@The Matrix: Jawel ik begreep wel wie je bedoelde. ;) Maar ik probeerde de aandacht daar vanaf te houden. :biggrin:

 
Allez... nu nog 'nen Westmalle dubbel met grenadine, en dan kunnen we weer voort, zunne? :biertje:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan