Microsoft Lumia 640 LTE

lspecial

New Member
Lid sinds
21 aug 2016
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
63
Tegel afbeelding verdwenen na update die vastgemaakt was aan het startscherm Microsoft Lumia 640 LTE . Het gaat om de tegel van de parkeerapp 4411 mobile-for als ik hem zoek in alle apps vind ik hem niet meer terug. Men kan hem nog wel gebruiken als ik bovenaan in de zoekfunctie 4411 intik dan komt er op het scherm geen resultaten voor 4411. Onder deze regel staat dan de tekst : “in store zoeken” geactiveerd als ik daar op klik vind hij 4411 terug als een blauwe tegel waar onderaan geschreven staat in bezit, druk ik daar op  kom ik op startpagina voor 4411 Mobile – for waarop te lezen staat : “ dit product is geïnstalleerd”  met daaronder een knop “starten” van hieruit kan men de app starten. De aan het startscherm vast gemaakte afbeelding voor de app vind ik nergens meer terug. Ben dan gaan zoeken in de store naar de app om eventueel opnieuw te installeren, vind hem niet terug.Iemand een oplossing ?

P.S.: Besturingssysteem Windows Phone 10

M.v.g.

 
Probleem met Microsoft Lumia 640 LTE is opgelost.

M.v.g.

 
Oplossing;

Ben gaan zoeken op mijn sd kaartje daar stond de app + afbeelding voor 4411 mobile -for maar had een andere naam aangenomen ????(Marlon.Mobile for.Windows)

Dan in alle apps gaan opzoeken en daar Marlon .Mobile............, onder de M gevonden terug vastgemaakt aan het startscherm afbeelding terug werkt perfect en de app heeft terug de naam 4411 mobile-for in alle apps,Marlon.Mobile for....... is verdwenen onder de M.

Alles werkt weer als voorheen.

M.v.g.

 
Mooi dat je het gevonden hebt. Bedankt voor het delen van de oplossing! (Y)

 
@Ispecial: mooi, dat je je probleem hebt kunnen oplossen. Interessant!

Dank voor je feedback. Dat wordt wel eens vergeten door topic starters. vr.gr George

 
@B.T. Wij zijn op hetzelfde moment actief.... gr. George

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan