Het forum gaat vanaf nu veranderen!!! FUN gaat er uit!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Altijd maar gezeik, altijd maar dingen die we niet snappen, altijd maar problemen met de vrouwen, altijd maar.....

Mannen houw nouw asjeblief eens uw gemauw!!!  Ik ben dun enige moddereter hier, en heb al genog modder gegeten, en wil onderhand eens een lekker kippetje!!! 

Die heb ik hier al genog weggezet, maar jullie vreten ze allemoal zelluf op!!!  Ik zit altijd op en sat-BBq'S op een droog houtje te bijten van een satestokske!! 

Nou doe da veurtoan zelf mar, ik hou er meej op! 

Of jullie motte willen dak wel deurgoai, maar dan gin gemouw mir!!! 

En loop niej meer over mijn


 
Sorry, andrékes.... Ik zwijg.... 

 
@Freggel: Spreek voor jezelf... "Problemen met vrouwen..." ???

Waarom moeten wij, forumleden, lijden onder het feit, dat jij blijkbaar meerdere vrouwen hebt, die je moeilijkheden veroorzaken ? ???

Als je er gewoon ouderwets maar eentje neemt, en ook nog eens kopje kleiner, dan kan je ze best in de hand houden... ?

Jij past je schijnbaar snel aan de gewoontes van instromende andere nationaliteiten.... De taal heb je je al meester gemaakt, lees ik.... Maar ook alcohol afzweren is foute zet... Daar wordt je chagrijnig van... ?

Zet een leuk brokje Guus " Denge-Deng" Meeuwis op, laat je een keer kietelen, door je harem, dan zie je de wereld een stuk vrolijker....

Modder eten is misschien geen goed idee.... ???

Alhoewel onze kinderen dat wel gedaan hebben, en die zijn nu knap uit de kluiten gewassen... ???

Prettig weekend toegewenst, gr. George

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan