Multispeed †
Addicted Member
Vandaag een brief van de KPN, waar wij meerdere telefoonlijnen hebben, ontvangen
dat wij overgezet zijn naar een andere provider.
Na veel navraag, 30 minuten aan de telefoon, bij de KPN bleek dat belcentrale te zijn.
Wij weten hier niets van, sterker nog wij hadden nog nooit van belcentrale gehoord.
Direct belcentrale bericht met het dringende verzoek direct alle lijnen terug te
zetten naar de KPN omdat wij niets hebben gevraagd of aangemeld.
Wie of wat dat dan wel gedaan heeft horen wij misschien nog, voorlopig alleen
ontvangstbevestiging van de email van belcentrale ontvangen.
Misschien doen ze het zelf wel. Geen idee.
Idioot dat iemand anders dat zo maar kan regelen voor een ander.
Ik overweeg om aangifte te doen want dit is te gek voor woorden.
Wordt hoogst waarschijnlijk vervolgd met nog een hoop gedoe.
dat wij overgezet zijn naar een andere provider.
Na veel navraag, 30 minuten aan de telefoon, bij de KPN bleek dat belcentrale te zijn.
Wij weten hier niets van, sterker nog wij hadden nog nooit van belcentrale gehoord.
Direct belcentrale bericht met het dringende verzoek direct alle lijnen terug te
zetten naar de KPN omdat wij niets hebben gevraagd of aangemeld.
Wie of wat dat dan wel gedaan heeft horen wij misschien nog, voorlopig alleen
ontvangstbevestiging van de email van belcentrale ontvangen.
Misschien doen ze het zelf wel. Geen idee.
Idioot dat iemand anders dat zo maar kan regelen voor een ander.
Ik overweeg om aangifte te doen want dit is te gek voor woorden.
Wordt hoogst waarschijnlijk vervolgd met nog een hoop gedoe.