Duck opent niet?

marie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
1 okt 2002
Berichten
1.046
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
35
Zijn er meer mensen, waar Duckfiles niet opent? gr. George

 
Hier geen enkel probleem maar ik kom de laatste tijd daar wel met veel gerinkel binnen.

 
Zie dat het een half uurtje later is dat je gepost hebt hier gaan de eenden geswoon open. :grin:

 
Dank voor antwoorden.

Vreemd genoeg functioneren andere websites normaal, maar onze Eend wil hier nog niet binnenvliegen...  :confused:

Geen probleem... wordt het toch weer kalkoen met de kerst... gr. George

 
Functioneert weer.

Dit was via ipad, geen idee welke browser.... gr. George

Browser is Safari. Nu weer mededeling, dat provider stopt..

Dus werkt nog niet...

Vreemd, want alle andere websites, die we gebruiken, openen normaal...

gr. George

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met mijn IPhone en safari gaat Duck gewoon open. Kijk eens of het helpt als je de geschiedenis verwijdert.

Instellingen/safari/wis geschiedenis en websitedata.

 
Browser is Safari. Nu weer mededeling, dat provider stopt..
Huh? Dat is wel heel raar. Provider stopt? Stopt met wat? Inderdaad proberen de geschiedenis te verwijderen en nog liever de cache, dat zal de "websitedata" wel zijn.

Misschien werkt het inmiddels wel weer.

 
Ik heb Safari geschiedenis verwijderd, zonder resultaat.

Voor zekerheid ook modem gereset.

Steeds kreeg ik bericht dat "palvelin", volgens mij server, niet antwoord....??

Op computer opent Duck wel.

Inderdaad werkt het inmiddels ook weer op de ipad...Wat zit je te knutselen in Maastricht, B.T.  :confused:

gr. George

 
Nooit van gehoord, dus via Google zoeken en daar vond ik een wiki, in het Fins dus da's meer iets voor jou:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Palvelin

Het lijkt er op dat er een probleem met de server is in Finland? Of gewoon met je ipad als het op de computer wel gewoon werkt, dat lijkt me eerder.

Wat ik aan het knutselen ben in Maastricht? Met de spellingscontrole module van Fun was ik aan het knutselen. :)

 
Server in Finland zou een mogelijkheid zijn, als niet alle andere websites normaal functioneerden... Idem, als het met de ipad van doen had...

Wel erg selectief, als het alleen bij Duck gebeurt.

Ik zal morgen eens andere url proberen, als ik die vind. gr. George

 
Geef je ipad eens een harde reset druk de home toets en de power toets 10sec in totdat dat appelke in beeld komt. Dan loslaten en w88 tot ipad weer actief is

 
Wel erg selectief, als het alleen bij Duck gebeurt.
Tja je kunt er nu wel anders over gaan denken dan wij, maar als niemand anders er last van heeft, zelfs je eigen pc niet, en het gebeurt alleen maar op die iPad, dan ligt het toch echt niet aan Duck maar moet het euvel bij die iPad gezocht worden.:)

V.w.b. die server in Finland... dat was een gedachte die vaag even door me heen ging, vanwege die Palvelin melding. Bij de wiki staan servers afgebeeld en ik had al aangegeven geen Fins te kennen. Vandaar dat mijn vermoeden was dat die Palvelin misschien iets met servers te maken zou hebben.

Ik schreef echter niet voor niets dat de iPad me eerder oorzaak leek. Net omdat bij een server je pc er ook last van zou moeten hebben.;)

 
Vandaar dat mijn vermoeden was dat die Palvelin misschien iets met servers te maken zou hebben.
Helemaal goed als je in de Chrome Browser in de Wiki pagina in de tekstbalk op vertalen klikt staat er "de server" dus daar zal George ook niet veel aan hebben.

Maar ik vind dat een handige optie je kunt op die manier zo Chinees en andere talen lezen als je ze laat vertalen.

 
Ja oke, ik had hem ook naar een computer sectie kunnen verplaatsen. Maar omdat het alleen om Duck ging en geen algemeen computer probleem was leek me dit beter. Gaat immers niet over satelliet dus vandaar. :)

 
@Matrix. dat klopt toch precies, door de antwoorden die B.T. plaatste...  :biggrin:

Er wordt o.a.verwezen naar het feit, dat Duck op mijn computer wel opende...

Maar wel ruim in de middag, toen Duck op de ipad ook weer werkte...

Tevens begon ik mijn topic met de vraag, of andere board gebruikers ook problemen hadden met Duck...

Voor mij was voldoende geweest: "Ja" of "Neen"...

Ik waardeer 110 % de reacties, die mij wilden helpen, maar dat B.T. mijn topic bij slap gezwetst plaatst, en Matrix het constateert, kietelt wel mijn dikwijls onbegrepen gevoel voor humor...  :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Ik maak er een grapje van, omdat het geen serieus probleem is.

Ik weet, dat op dit forum altijd geholpen wordt, als daarom gevraagd wordt!

Selectief of spook-probleem...??? Ik blijf zoeken, maar het ligt niet aan mijn ipad of aan Finse servers...  ;)

Hooguit, dat ik bij bepaalde soort programma´s anti Duck materiaal geladen heb...

Hup Twente, gr. George

 
Maar wel ruim in de middag, toen Duck op de ipad ook weer werkte...
Had je het eerder dan ook getest op de pc? Zoja dan had je dat niet aangegeven en dan wil dat dus niks zeggen. :tong:

En alleen een "ja" of "neen" is niet gezellig genoeg, daar hoort wat meer uitleg bij, zeker als men iets ook wenst op te lossen, dus lekker puh! :biggrin:

Ik zal eens onderzoeken of er een anti-Finse-iPad app bestaat, kunnen we die eens installeren zonder iets te zeggen en dan allerlei grappige dingen mee doen om George mee te plagen. Net zoiets als net-orifix vroeger. :biggrin: :biggrin: :tong:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan