De eerste is al besteld... Ouwelullenspeelgoed.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Mannen ik wam gisteren weer iets tegen tijdens het surfen, en het begon meteen te kriebelen!! 

Ja dit wil ik, spelen en bouwen... 

Kweet het mijn boot is nog niet klaar, maar dat ligt een beetje aan de motoriek in de vingers en polsen, knopen leggen is niet mijn sterkste kant.  :achja:

Maar ik kon het vorige nacht niet laten, en heb na het zien van een filmpje, en vooral het horen van het muziekje bij dat filmpje meteen iets besteld, een houten tram.... 

Nog even wachten of de kerstman nog iets brengt want de trein en het station wil ik ook.  :heh:

Kijk maar eens naar

 
Oh da's wel grappig inderdaad. Leuk spul! :)

 
De trein niks voor jou BT?

 
Nee is me wat te groot. Vroeger had ik een Temsi doos, leek op Meccano. Als je ziet wat je tegenwoordig zelfs voor een Temsi doos tweedehands moet neerleggen. Is verzamelspul geworden.

Ik hou het liever bij de echte trein, daar staat hier nog een kast van vol, eerst nog wachten tot er plaats komt... zucht... :)

 
De tram is vandaag bezorgd, het ziet er een leuk ding uit, en ik ga er op korte termijn aan beginnen, maar wat ik eigenlijk voor ogen heb, pfffttt, ik vrees dat dit weer iets is wat al gedaan is??? 

Ja dit zeggen wij hier, we zoeken iets wat nog niet gedaan is!

Luister eens even mee mannen: 


 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan