Vroeger.....

Kom je naar de nieuwjaarsborre/hap

  • Tuurlijk

    Stemmen: 2 40,0%
  • Helaas niet

    Stemmen: 3 60,0%
  • Misschien

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2003
Berichten
4.208
Waarderingsscore
159
Punten
63
Leeftijd
56
Locatie
Ridderkerk
Vroeger.....

Hadden we zomers van die gezellige bbq's en was er soms in het nieuwjaar een nieuwjaarsborrel/hap.

Maar dat was vroeger.

Vandaag kreeg ik te horen dat men het toen best wel gezellig vond en dat men het ook wel weer leuk zou vinden om weer eens een nieuwjaarsborrel/hap bij te wonen.

Met andere woorden.....

Wie zou het leuk vinden om langs te komen het wordt wel een andere locatie.

Waarschijnlijk in Rotterdam Hoogvliet eind januari/ begin februari, misschien dat we ook nog een bezoekje kunnen brengen aan een radiostudio van een bekende onder ons?

Schrijf even je naam hieronder als je wel zin hebt om te langs te komen.

 
Vroeger waren er inderdaad bbq's. Nieuwjaarsborrels kan ik me persoonlijk niet herinneren maar dat wil niet zeggen dat die er niet geweest zijn. En als ze er waren dan waren ze ook geheid gezellig.

Ik zou best eens die kant uit willen komen, maar wil eerst van iets verlost zijn wat vaker pijn doet als ik langer moet zitten maar dat zet ik niet op het forum. ;) En met wat geluk is morgen de auto verkocht en het is me niet bekend of ik dan al een nieuwe heb tegen de tijd van de borrel.

Het lijkt me in elk geval wel heel erg leuk, zeker voor mensen die wel gaan en anders lijkt het me ook leuk om het in te halen op een later moment, vandaar dat ik voor "helaas niet" heb gekozen.

 
Ik ben erbij hoor. Enne hoezo waren er "vroeger" bbq's? Zijn er nog steeds hoor, elk jaar twee stuks.  ;)

B.

 
Ik denk dat nummer10 vooral doelt op de Nieuwjaarsborrel. :bier:

 
@Boets: Je hebt helemaal gelijk! Die bbq's zijn er nog steeds! ;)

 
Niks vroegah, je hebt gewoon met de planning 2 slechte winters gehad!!! 

Ik rijdt liever ook niet met dat weer, het kan wel een ouwe bak zijn, maar ik blijf er zuinig op. ;) 

Ik moet mijn maatje B. even lief aankijken, want de laatste keer was ik de chauffeur...

Maar BBQ's zijn er idd nog steeds!!! 

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan