7.1 Headset...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Na even een paar weken wachttijd is eindelijk mijn 7.1 headset bezorgt, moest wel wat bijbetalen want hij komt uit China. :biggrin: 

Maar ik moet echt zeggen voor de centen die ik er voor betaald heb, wat geeft dit ding een mooi geluid!!! 

Er zit ook een vibreerfunctie op, en dit geeft echt een extra dimensie bij het geluid, het lijkt hard te gaan door de trillingen, maar de oren gaan niet piepen.

 
Oh hartstikke gaaf. Dan ben ik nu toch eens echt benieuwd hoe hij zich gaat gedragen als je hem een aantal uren op je hoofd hebt, hoe het dan zit met bijv. pijn aan de oren en hoe de kwaliteit van de microfoon is.

Laat gerust je ervaringen weten!

 
Ik heb hem gisterenavond best wel een tijdje opgehad, en veel trailers en ander soort geluid geluisterd en bekeken, en had totaal  geen pijn aan mijn oren.

 
Da's mooi om te horen. Nu de micro nog testen. Want ik heb veel headsets gezien waarbij men de micro bijna in de mond moet hebben om wat te kunnen horen. Ik heb een setje van 8 euro wat perfect werkt.

Die van jou is ingebouwd dus ben zeer benieuwd!

 
Ik weet nog niet hoe en wanneer ik de microfoon ga testen, want daar heb ik hem niet voor gekocht. ;) 

Dat er de vibreerfunctie bij zat wist ik in eerste instantie ook niet, maar ben er nu wel erg blij mee!

 
Kunnen we niet eens een testteam samenstellen wat dingen als deze gaat testen en hun bevindingen hier wegzetten? 

Ik zit nou sinds het ontvangen van de headset diverse filmpjes te kijken met speciale geluiden, en vindt dit ding geweldig klinken!

Gamen doe ik niet meer, ging véél te laat naar bed toen ik het nog wel deed, en was dan tijdens het werk nog bezig met dat spel.

Maar is er nog een betere tegen een betaalbare prijs?  Ik heb er hier ongeveer €75,- voor betaald. 

Even een paar voorbeelden die een mooi geluid geven:

en kijk ik dan naar StarTrek Beyond - Most Epic Moments - Part 1 , dan ga ik toch nog eens verder kijken naar een headset die nog net iets meer volume heeft dan dat deze heeft.
Reden hiervoor, nog steeds géén piepende oren.! :biggrin:

 
Is aan mij niet besteed , ieder jaar bij oog controle wordt ook mijn gehoor getest en al en paar jaar proberen ze mij oorproppen aan te smeren. :cool:

Ik weet dat ik slechter hoor. Het eerste merkbaar is als je de "s" als een "f" hoort.

En by the way ik ga niet met zo'n droogkap op mijn hoofd mijn wiet plantjes verzorgen.

Inear dopjes blijft mijn voorkeur nadeel is dat na een tijd je oorgangen gaan irriteren.

Oei ik bedoel dus geraniumplantjes.

 
Zoals gezegd heb ik een heel goedkope headset (8 euro) die heel geschikt is om spelletjes mee te doen en daarbij is ook de microfoon nodig. Het ding is echter niet geschikt om er kwalitatief mooi geluid mee te gaan testen.

En gezien het gebruik hier lijkt me zo'n 7.1 headset wel leuk, maar niet leuk genoeg om er 75 euri aan te spenderen, daarvoor ben ik veel te weinig met muziek bezig. ;)

 
Het zou beter/mooier zijn als Maastricht en Zundert net iets dichter bij elkaar lagen. ;) 

Ik zit hier verdo... al weer een paar avonden met dat ding op mijn harses te genieten, en weer veel te laat naar bed.

Waarom? 

:jow: 
Djuuh, wat een geluid!!

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zou inderdaad wel leuk zijn. Ik zou best in Belgie willen wonen, net dan onder Zundert, dan zit ik in de buurt van zowel Boets alsook van jou en ook niet al te ver van Wilco, zou ideaal zijn.

Maar die vrouwen willen niet mee. Is ook altijd hetzelfde he! :biggrin:

 
Het zijn niet alleen de vrouwen die niet mee willen. Welk merk is die 7.1 headset eigenlijk.?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan