Vanaf morgen doe ik het anders....

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
 
Wat voor werk heb je dan.

Ik kan wel fietsen herstellen. :heh:

 
Het gaat niet om het werk wat ik heb, maar meer de manier van werken, je moet tegenwoordig met die studiepikkies zo goed een antwoord klaar hebben, zeker als ze met een ervaren iemand in discussie gaan pfffttt, die politieke antwoorden tegenwoordig. :biggrin:

Maar verder even ter info: het werk wat ik doe?

Ik maak van chocolade lekkere eindproducten met een

en deze

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet wat je doet freggel.

Als ik wat dichter bij woonde kwam ik regel matig een stukje bij je proeven. :cool:

Ik dacht hij begint een uitzend bureau.

Nog een paar maanden dan wordt ik werkloos en toen dacht freggel en heel veel fietsen............uitzendbureau...........

 
De fietsenhandel is een beetje aan het doodbloeden, zeker nu het zo koud blijft, en men meer en meer van die elektrische fietsen koopt....

Handeltje in tietenkastjes loopt stukken beter. :biggrin:

 
Tietenkastjes? Hoe zien die er uit?

 
Ja duh, BT verplaatst iedere keer al postings van mij omdat ik ze in een verkeerd forum zet... :biggrin:

Denk maar aan Nexbox en Kodi.

 
Tja dat krijg je als jij filmpjes post en ze dan niet hier neer zet. :biggrin: :)

Maar vooralsnog zie ik meer tieten op satelliet dan op die kastjes. :sex:

 
VideoDevil. :biggrin:

 
Nexbox? Nee wat moet ik daarmee? Ik heb Netflix en kan evt. gebruik maken van Kodi op m'n NAS, maar dat gebruik ik ook al niet, kijk vrij weinig TV nog eigenlijk. En er is nog zoveel wat ik bij Netflix moet kijken... geen Nexbox nodig dus. :)

 
Aaaaa natuurlijk dat tietenkastje. :achja:

Dat kastje rolt hier meteen van de kast met die aardbevingen.

Dus dan zie ik nog geen tieten.  :biggrin:

 
Volgens mij komt daar minder tieten op dan ik op m'n satelliet krijg, maar als er meer op te vinden is wordt het interessanter.

Niet dat ik er ooit naar kijk uiteraard, net zo min als anderen. :biggrin: :sex:

 
Onze grote vriend van Brein heeft weer iets gevonden om zijn werkjes te doen. Ben benieuwd of hij nu eindelijk eens een rechtszaak wint.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan