1 man twee stemmen

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Ja je leest het goed, 1 man die twee stemmen van een lied zingt.

Hij begint met de vrouwelijke stem en dan na wat meer dan een minuut komt de andere stem.

Als je het beeld niet zou zien, zou je denken dat er 2 verschillende personen zingen. Schitterend!  :applaus:

Het gaat om dit stukje zangkunst.

 
Prachtig, waarlijk prachtig.

Wat hij doet is gebruik maken van de falset-stem (wat klinkt als de vrouw), dit wordt ook wel aangeduid als de kop-stem.

Het is een techniek die ieder zich kan aanleren; maar zoals deze jonge man dit doet is echt perfect!

 
Heb de link doorgestuurd naar mijn dochter die zangeres is in haar eigen bandje.

Samen met haar man en een goede vriend

Detail:

http://www.trainband.nl

Treedt iedere week op en was sprakeloos.

Had nog nooit zoiets gehoord door 1 persoon .

En wat haar opviel was dat de song vlekkeloos gezongen werd.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Grappig Het is van een radiostation Wish......  waar kunnen we dat nog meer van?

 
Het was inderdaad vlekkeloos en erg zuiver gezongen, met beide stemmen, vandaar dat ik er ook zo van stond te kijken.

Zoals jullie weten post ik normaliter niet snel van dit soort dingen, dan moet het toch echt wel apart of heel grappig zijn. Deze was in elk geval zonder meer de moeite waard. :)

 
Wooooowwww... Mooi!

 
Vreemd, prachtig en ongewoon. Als hij de vrouwe stem gebruikt, spant hij zijn stemband spieren aan, zie maar aan de rechterkant van de nek. Waar komt hij eigenlijk vandaan?

 
Heb 't voor je opgezocht. Hij komt van de Filipijnen.

Heeft ook meerdere nummers gezongen, maar die heb ik niet beluisterd.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan