Fort Oranje...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Vroeger een 5-sterrencamping, ik heb zelf nog als jong ventje met een oom van mij de bodem voor de bestrating volgereden...

Nu wordt de camping "gesloten" , ik weet niet of jullie de serie op SBS 6 gevolgd hebben en bekend zijn met de eigenaar, maar ik vindt het een beetje tweestrijdig...


Pownews zit flink fout, want meneer Engel krijgt niks mee, het kost minimaal €5.000.000,- om de boel te saneren en de boel te verhuizen.

https://www.youtube.com/watch?v=JeoQioJfzQE

 
ik heb de docu gezien.

ik snap niet dat een gemeente de ogen sluit voor de schrijnende gevallen (al dan niet eigen schuld) die niet kan of wil helpen maar vervolgens wel hun enigste plek die er blijkbaar in Nederland is gedwongen proberen te sluiten.

wie de docu gezien heeft weet dat daarin een oudere zeeman "hulp" zou krijgen maar uiteindelijk eerst weer in een gat valt voor er iets gebeurt.

echt weer nl...

men laat mensen hier eerst kapot lopen dus niet mee denken als ze aan de bel trekken.

pas als men helemaal aan in de goot ligt komt er pas iets in actie die zich dan vervolgens op de borst kloppen "kijk eens wat doen wij het goed"

had je eerder moeten doen l*l.....

 
Ik heb een deel van die afleveringen gezien, er zijn inderdaad wat schrijnende gevallen. Maar om dat zo bij elkaar te laten zitten maakt het alleen maar erger. Een aantal zal toch geholpen moeten worden, maar dat bereik je niet door zomaar een sluiting en die mensen dan op straat te zetten.

Even los van het feit dat er ook nog gewone campinggasten zitten met een stacaravan waar geld in is gestoken die er nu geen euro meer voor terug krijgen. Dat kan ook niet. Je werpt als gemeente de mensen zo inderdaad gewoon in een gat.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan