Het Bloemencorso nadert weer!!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.147
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
We beginnen eerst met de

 
Ik weet niet of dat er iemand hier na de live-uitzending gekeken heeft, maar wij hebben hier weer genoten van een prachtig Bloemencorso!

Het niveau lag weer erg hoog, en de top 5 was weer erg goed.

De winnaar was zoals al voorspeld was Buurtschap Schijf, met "Op handen gedragen" .

Voor een korte samenvatting kun je hier kijken 

Morgen weer lekker naar de veiling waar de wagens tentoongesteld staan, een wandeling over de jaarmarkt, en gezellig napraten over ons Corso. :bier: 

 
Ik heb een stukje gekeken op de TV, weet alleen niet meer waarbij. Zaten echt hele mooie wagens tussen weer.

 
Ik zal de foto eens op gaan zoeken deze week, want er zat een wagen bij met printafdrukken, en er zat een gezicht  tussen dat verdacht veel op dat van jou leek!!! 

We zijn nu net weer thuis, je kunt wel op die terrassen blijven hangen, maar je wordt niet vrolijk meer van de prijzen die je voor een pilsje betaald... 

 
Is dat bij jullie ook al zo met die prijzen voor een pilsje op een terrasje? Of is dat alleen tijdens het Corso? Want dat zou je niet verwachten in zo'n dorp.

Bij ons loopt het al lang de spuigaten uit.

 
Je betaald hier 1½ Corsomunt voor een half plastic glaasje wijn!!!  1 munt is €2,50.

maar het gekke is, ze smaken nog steeds lekker op deze dagen. :biggrin: 

Ik weet dat ik in de kletspraat zit, maar even een voorbeeld van de wagen die ik op nummer 1 had staan:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je betaald hier 1½ Corsomunt voor een half plastic glaasje wijn!!!  1 munt is €2,50.
1,5 munt, dus 3,75 voor een half glaasje? Phuuuuu, die zijn net zo gek als hier. :huh:

Hoeveel Corsomunt kost dan 'n bier en is dat ook half en plastic?

V.w.b. die gelijkenis.... lijk ik dan op zo'n knappe kerel? :biggrin: :biggrin:

Gaaf die winnaar!!

 
Black Tiger zei:
Hoeveel Corsomunt kost dan 'n bier en is dat ook half en plastic?
V.w.b. die gelijkenis.... lijk ik dan op zo'n knappe kerel? :biggrin: :biggrin:
Een biertje is 1 munt, dus 2,50... bekertje zit dan wel vol.

En vwb de gelijkenis, ik heb niet gezegd dat je een "knappe kerel' bent, maar ik deed het netjes...

Ik zag in die afbeelding gewoon jou lelijk bakkes. :biggrin:

 
Vandaag (zaterdag) is er om 17:05 uur op Nederland 2 een herhaling van het bloemencorso Zundert, en het Bier is goedkoper te krijgen in de supermarkt. :)

 
Sjit, dan zitten we te BBQ-en. :biggrin:   

Morgen iig kijken naar

.
Valkenswaard heeft dit jaarhet thema,  65 jaar efteling

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan