Vriendenlijst updaten op FB gaat niet meer

nicewithice

Jr. Member
Lid sinds
19 mrt 2012
Berichten
125
Waarderingsscore
7
Punten
18
Leeftijd
66
Alweer een vraagje uit Greece...Ik heb op mijn Facebook account verschillende custom vriendenlijsten, waar ik dadelijk kan zien wie er bijvoorbeeld in de groep Griekenland of USA zit. Sinds een paar dagen kan ik die lijsten echter niet meer updaten, daar ze gewoonweg niet laden, ttz blank blijven. Ik gebruik Windows 7, Chrome en ook IE. Enig idee wat dit kan zijn ? Hieronder 2 fotos, de vriendenlijst heet USA, maar blijft dus leeg als ik Edit list aanklik.

https://ibb.co/j0fi2Q

https://ibb.co/mgWqhQ

 
Dat is vreemd, zeker omdat dit euvel met 3 browsers gebeurt.

Ik heb dit ook wel eens gehad en dat was de dag erna dan weer weg.

Aangezien het met alle 3 de browsers gebruikt zou ik eens kijken of er geen sprake is van malware.

Je kunt een scan doen met ADWCleaner en daarna eventueel nog eens met Malware Bytes.

 
Heb alles geprobeerd, malware, virus scan etc...niets werkt. En ook op mijn laptop, dus een andere PC, lukt het niet. Sta ten einde raad.

 
Heeft fakebook geen helpdienst.

Dit is een van de redenen dat ik geen fakebook twitter etc gebruik.

Ik heb , net als jij nu , geen vrienden? Als ik met iemand iets wil delen gebruik ik minder

Afhankelijke  media

 
Ik heb het probleem doorgegeven, maar tja, geen response. En ik gebruik faceboek nu ook niet voor mijn officiële aangelegenheden, meer fun en plezier, maar het is voor mij toch nog steeds een leuk medium.

Note, ik heb een oud facebook account weer geopend, en daar gaat het wel, dus duidelijk iets met mijn profiel. We blijven zoeken maar ik lig er niet wakker van...

 
Het enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat je een adblocker gebruikt die het misschien tegen houdt.

Maar gezien het op alle 3 de browsers gebruikt heb ik ook geen idee. Dit ben ik nog niet tegen gekomen en zeker niet dat het meerdere dagen duurde.

Je kunt eens op een collega forum vragen, bij PCWebplus of misschien nog beter bij Tweakers.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan