De start van een nieuw ontwerp.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ieder jaar gaan we weer opzoek naar een nieuw idee voor ons Bloemencorso, en dit jaar ben ik ook weer bezig met het maken van een maquette die ingediend gaat worden bij diverse buurtschappen, in de hoop dat hij gekozen wordt en meerijdt als praalwagen.

Het idee: 

De bouw: 





 
:biggrin:
 
Heel veel succes. Zal wel een karwei worden.

 
Thanks, maar dat karwei leeft hier een heel jaar. ;)

 
Pfoeh, lekker prullen...



 
Zoek de verschillen.

:biggrin:

 
Gevonden, op de ene staat een pakje roggecrackers op de achtergrond en het potje met snoeppaprika's is verzet.  :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

B.

 
Boets gaat voor de nieuwe BBQ!!

Maar zoek de verschillen opnieuw, project vordert al érg goed!!!



 
Iets met tepels? op het vat? :biggrin:

 
Weer wat verder met het ontwerp.





 




Volgende week ben ik vwb werken even uitgeschakeld, de tandarts/implantoloog gaat namelijk bot verwijderen uit mijn onderkaak, en daarna 3 implantaten plaatsen voor mijn klikgebit.

En ik moet noodgedwongen in de ziektewet, met hechtingen in de mond, is het niet verstandig om te werken in een chocoladefabriek, er hangen zoetstoffen in de lucht die voor nare ontstekingen kunnen zorgen, en je mag er sowieso niet werken als je dit hebt...

Dus ik ga dit ding volgende week fine-tunen, en perfectioneren. 

Freggeltje heeft dan eindelijk na 1 jaar zonder tanden gezeten te hebben weer bijters, dus mannen pas maar op bij de BBQ komend jaar. :biggrin:

 
moeten we ons vlees gaan verdedigen...........  :biggrin:

 
Hahaha, LoL.

Locomotiefje ziet er al weer een stuk mooier uit. :biggrin:

 
De eerste presentatie is al weer achter de rug, de buurtschap waar ik geweest ben was lovend en positief, nu nog wachten op de uitslag.

Volgende week maandag en daarna woensdag gaan we naar de volgende buurtschappen om de loc te presenteren.

Nu nog wachten op de uitnodiging van de 4de buurt, en dan, indien niet gekozen, zetten we de Loc aan de kant, en ga er een versiering voor de kerst van maken, en begin weer aan een nieuw idee

wat ik nu al in mijn hoofd heb. :biggrin:

 
Morgen, en aanstaande woensdag op naar weer 2 buurtschappen, en hopelijk volgende week de 17de niet, want dan heb ik nog een uitnodiging! 

 
Zo voor Freggeltje zit het er weer op, niet gekozen dit jaar, en mezelf bij 2 buurten teruggetrokken.

De reden hiervoor is dat ik met de wagen iets wou wat niet mag, dit alles vanwege de veiligheid, de wielen van de trein mochten de grond net niet raken,

maar dat mag helaas niet, minimaal stoeprandhoogte, maar dan valt héél het beeld weg.

Weer een wijze les, nu op naar het volgende idee. :biggrin:

 
TGV (TRAIN a GRANDE VITESSE)Of mag dat ook niet omdat je snelheid in de stoet beperkt is??

Een paar "spoorbielzen" en wat rails hadden misschien uitkomst geboden om het beeld te behouden en zo toch aan de hoogte te voldoen.

Wat verrekte jammer want het zou een pronkstuk zijn geworden.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoho @Matrix, ik doe dit ding nog niet weg, want ik heb hem al laten zien aan een buurtschap waar ik eigenlijk naartoe zou gaan voor een presentatie, maar dit is 1 van de buurten die de lat érg hoog hebben liggen en de perfectie nastreven, ze hebben de laatste 3 jaar niet voor niets in de top 3 gereden!

Ik moet op korte termijn eens met iemand een babbeltje maken, want stomtoevallig zat ik afgelopen weekend met een kennis van mij te buurten op een verjaardag, en die werkt in de Efteling,

ik wist (nog) niet wat hij daar precies deed, maar blijkbaar is hij 1 van de machinisten van de stoomtrein die in de Efteling rijdt, en zijn reactie toen hij de trein zag, tja, daar werd ik vrolijk van. ;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan