Jenny, het fietsenmeisje is met vervroegd pensioen! [16+]

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Maar na lang selecteren tijdens de sollicitatie rondes wie haar vervanger werd is onze keuze gevallen op Yarina.

Ik en mijn maatje B. houden haar deze winter veilig binnen in de nieuwe stek van zijn zoon F. , ze moet even een winter warm gehouden worden, en les krijgen hoe ze het bos gaat bewaken. :biggrin: :sex:

F. véél plezier met Yarina!

 
Hahaha, die Freggel, hoelang ken je mij nu? Niks bij F. Ze woont hier in huis en fungeert gewoon zoals het hoort als bijvrouw voor mijzelf.

B.

 
Niks mis met Yarina dus Boets kan haar de kneepjes van het vak leren hoe ze het bos moet bewaken. :bier: :aanbid:

 
boets zei:
Niks bij F. Ze woont hier in huis en fungeert gewoon zoals het hoort als bijvrouw voor mijzelf.

B.
Hoho B. wat zegt O. daarvan???  Ik zou ze gewoon eerst even lekker bij F. laten wonen, dan B.O.F.t hij even... Gun da menneke ook wat, hebberd. :biggrin: :sex:

 
Kan ze een tijdje naar het oosten verscheept worden, die van mij  is sinds 5 dec al 65. :cool:

 
Boets, die is toch veel te jong voor jou.....

Is echt wat meer voor F. kan jij er tenminste nog naar kijken.

 
Ik te oud??? Ben verdomme net aan mijn tweede jeugd begonnen  :biggrin: . Enne kijken???

Er is mij altijd geleerd, kijken en praatjes vullen geen gaatjes  ;) n :grin: :biggrin2:

B.

 
Plaatjes vullen ook geen gaatjes  zei de chinees ;-)

 
Hahahahaha, klopt matrix.  :grin: :biggrin2: :grin: :biggrin2:

B.

 
Gisteren is er nog een kerstkaart bezorgd. 



 
Mooie kaart dat is toch Jenny is dat een oude foto?

Dan wil ik met die gepensioneerde nog wel een keer stoeien. :aanbid: :banaan:

 
Dit is géén oude foto, ze stuurt mij ieder jaar op deze manier nog een kerstgroet, persoonlijk... :sex:

 
Oh dus het leeft toch nog? Inderdaad is ze iets ouder geworden, maar niet minder smakelijk. :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan