Prettige Kerstdagen!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
999
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Over een paar dagen is het weer zover, dan zitten we aan de Kerstdagen van 2017 en zit het jaar er al weer bijna op.

Voor mij persoonlijk is het erg snel gegaan wegens diverse oorzaken. Soms lijkt het alsof de jaren vliegen, zeker als je wat ouder wordt, zoals de nodigen onder jullie zullen kunnen beamen.

Ondanks het feit dat het erg rustig is geworden op satelliet gebied, proberen we het forum toch nog een beetje leuk te houden en dat lukt uitsluitend dankzij onze gebruikers, waarvoor hartelijk dank!

Laten we hopen dat we nog enkele jaren door kunnen hobbelen, met satelliet en anders wel met wat humor en andere zaken, zolang we er maar lol in hebben.

Iedereen bij deze alvast hele fijne en prettige Kerstdagen en voor diegenen die met vakantie gaan, een leuke vakantie gewenst!

 
lol is de beste drijfveer...........

Ik(wij) wensen een ieder op het forum een goed en gezellig kerstfeest en een  (zonder ongelukken ) een voorspoedig 2018

 
Een beetje vrede voor alle mensen,

Dat is wat wij iedereen willen toewensen.

Geen pesten meer, geen plagen

Is iets wat ieder kind wil vragen.

Geen haat, geen misbruik van vertrouwen,

Maar liefde waarop je kunt bouwen.

Geen ruzies meer, geen geweld,

Verdraagzaamheid is alles wat telt.

Veel vriendschap, veel liefde om te geven,

Voorwaar een doel om voor te leven.

Wordt er voor ieder van ons iets van waar,

Dan wordt het een prachtige Kerst en Nieuwjaar.

Alle goeds toegewenst.

Fijne dagen

 
Vanuit De Freggelgrot wensen wij jullie allen weer fijne kerstdagen, laat het eten smaken!

Op naar een mooi en gezellig 2018!!!

 
Ook vanuit het boetsenbos, voor iedereen prettige kerstdagen en een goed, gezond en gelukkig nieuwjaar.

B.

 
Namens mij iedereen fijne feestdagen en een gezond 2018.

 
Ook van mij allemaal prettige kerstdagen en een goed begin van 2018. :aanbid: :bier:

 
Iedereen een zalig Kerstfeest, een zalig uiteinde en een goed begin in het nieuwe jaar toegewenst. :bier:

 
Ook ik wens iedereen een Groene Kerst en een goed nieuwjaar.

 
Ik had een etentje aangeboden maar ik kreeg geen hap door mijn keel.



 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan