Welke film[s] kijken we met de feestdagen???

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Pffftttt..... keuze te over bij de meest bekende zenders, het zijn er zovéél, allemaal toppers!!! 

Sisi...

Home Alone....

Die Hard...

The Santa Claus...

En ik zal er heus nog wel 1 over het hoofd gezien hebben, want ik weet echt niet waar ik uit moet kiezen??? 

Ahhh... eeeejjjj witte wa?

die heb ik volgens mij nog niet gezien. :biggrin:

Jammer dat er eerste en tweede kerstdag geen Van Gerwen en Barneveld op tv zijn..... :stupid:

 
Nou als ik eerlijk moet zijn, geen van allen. Het wordt nogal afgezaagd elk jaar hetzelfde, ook Sissi was er al weer op inderdaad.

Dus nee, vandaag met z'n allen een leuke kinder-tekenfilm gekeken, Het Magische Kristal genaamd, best leuk.

We gaan dus eens op zoek.

Alternatieven in bijv. humoristische Horror bijvoorbeeld Krampus en iets wat je ook al vaker terug ziet, geen horror The Grinch.

Andere gewoon heel leuke films... The Kingsman. Beide delen, maar de eerste is nog het leukst.

 
Het is inderdaad ieder jaar weer hetzelfde, gisteren zag ik in een flits The Sound of Music ook weer voorbij komen.

Er zijn meer dan genoeg andere films die het waard zijn om uitgezonden te worden met de kerst.

Gisterenavond hebben wij hier de nieuwe IT gekeken, en vond hem best wel mooi.

 
Ik ben vergeten wat wij gekeken hebben, maar had hem nog niet eerder gezien en was ook mooi.

En ook nog wat spelletjes gedaan dus leuke avond gehad.

 
Wij hebben gisteren na het eten met de gasten die wij hadden samen naar War for the planet of the apes gekeken, het was gedurende de film muisstil...

Vanavond doen we er eentje op herhaling, en dat wordt Krampus.

Deze staat nu op Netflix.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan