Gelukkig nieuwjaar!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.807
Waarderingsscore
1.015
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Allemaal een gelukkig en gezond 2018 gewenst!

Bijgaand nog een van de foto'tjes die gemaakt zijn boven de daken en de zelf gebakken oliebollen. :)

oliebollen.jpg
image.jpg


 
Allemaal de beste wensen en een goed en gezond 2018. :bier: :aanbid:

 
Ik wens iedereen hier een gezellig en gezond 2018.

 
Een goed en gezond jaar toegewenst.

En succes met de goede voornemens

 
Ik wens ook iedereen een goed jaar.

Ga wat minder werken dus wat meer vrije tijd. :banaan:

De echte werk tijd zit er op.

En ga rustig afbouwen.

 
Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.

 
Beste Wensen en goede gezondheid voor 2018..............natuurlijk ook daarna............... ;)

 
6 reacties en 82 keer gelezen op dit moment.???

Snap ik dit nu : betekent dat er 76 gasten zijn geweest of 76 leden die alles al hebben wat ze zichzelf wensen en een ander niet gunnen. :achja:

Of wordt wanneer ik nogmaals kijk wat de laatste reactie is er ook weer bijgeteld?

 
Yep, die wordt er weer bijgeteld.

Maar we doen onze uiterste best om het forum levend te houden, dat er bijna nergens meer reactie op komt, tja, alles is al geschreven denk ik. ;)

 
the matrix zei:
6 reacties en 82 keer gelezen op dit moment.???

Snap ik dit nu : betekent dat er 76 gasten zijn geweest of 76 leden die alles al hebben wat ze zichzelf wensen en een ander niet gunnen. :achja:

Of wordt wanneer ik nogmaals kijk wat de laatste reactie is er ook weer bijgeteld?

Ik kom hier ook nog wel regelmatig maar ik denk dat de tijger van Richard achter mijn hondje aan zit.

Dan heb ik niet door en ben je gast. :achja: 
 
Er zullen ook lezers zijn die wel inloggen en lezen maar niet schrijven. Bij mijn weten telt het lezen van niet ingelogde gasten niet mee. Het zou wel kunnen dat als wij zelf het artikel op verschillende dagen lezen dat dit geteld wordt, maar dat weet ik niet zeker.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan