Geboden hulp via PM

Status
Niet open voor verdere reacties.

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.477
Waarderingsscore
616
Punten
113
Leeftijd
73
Locatie
Een stoplicht op rood.
>:(. regelmatig wordt mij een vraag via pm gesteld waarop ik altijd zo goed mogelijk een helpende hand bied. Na het versturen van suggesties, hoor je, meestal van af en toe bezoekers, helemaal niets meer.

Dat frustreerd een beetje en vind dat niet normaal. Ik ben wel halverwege vorige eeuw opgevoed en nader de 70  maar schijnbaar ben ik ouderwets.

Moeilijk om te filteren wie je nu wel of niet moet antwoorden, dus blijf ik beleefd en blijf zo veel ik kan helpen.

:achja:

 
@Matrix, ik begrijp jou helemaal, is mij in het verleden ook vaak gebeurt, verwijzen naar het forum is vaak beter, want als het een vraag is die op het forum mag, dan heeft een ander er wellicht ook ooit iets aan. ;)

Maar nou weet ik het even niet zeker hoe het hier ingesteld is, maar volgens mij moet men eerst een aantal postings doen alvorens men over kan gaan naar een PM.

Black Tiger zal hier wel een antwoord op kunnen geven.

 
Inderdaad ben ik het wel met freggel1 eens. Voor zover het niet om illegale zaken gaat kan men beter naar het forum verwijzen, dat houdt het forum ook een beetje in leven.

Als het forum leeg blijft, zal het op een gegeven moment sluiten en is ook hulp per pm niet meer mogelijk, dus het is niet alleen in het belang van het forum, maar ook van de de gebruikers zelf.

Ik dacht inderdaad dat men eerst een aantal postings moest doen alvorens men een pm kon schrijven. Misschien heb ik dat uit gezet om een of andere reden, zal het nog eens nakijken.

Maar ik begrijp wel je frustratie The Matrix. Ik geef ook altijd een bedankje als iemand mij heeft proberen te helpen per email of forum of pm of welke wijze dan ook. Het is gewoon een vorm van beleefdheid om even iets van je te laten weten. Het is mij ook al opgevallen dat opvoeding de laatste decennia te wensen over laat.

Antwoorden, fatsoenlijk groeten ter afsluiting in een mail (zelfde als brief eigenlijk), opstaan voor ouderen in een volle bus, aanspreken met u, allemaal dingen die vervaagd zijn helaas. Dat is mijns inziens niet ouderwets maar een kwestie van fatsoen.

 
Hoi The Matrix

Ik heb hetzelfde vaak meegemaakt.

Ik heb toen mijn Profiel aangepast:

1) Ga naar Profiel.

2) Ga naar Overzicht.

3) Ga naar Persoonlijke berichten.

4) In de 2de alinea staat: Persoonlijke berichten ontvangen van.

5) Selecteer: alleen van beheerders.

 
Dat gaat mij iets te ver, ik bied graag een helpende hand, niemand uitgezonderd.

Black Tiger heeft gesommeerd hoe het moraal ver te zoeken is.

Niet on te lachen maar las net in wib (wetenschap in beeld) dat zelfs door groeperingen schaken en dammen als discriminerend werd gezien, zwart tegen wit. Pfffffffff

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan