Waarom nou altijd die typvingers???

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Vorige week al een flinke snee in de top van mijn linker wijsvinger, en gisteren tijdens het poetsen en sleutelen schiet ik met mijn rechtermiddelvingervinger, langs een scherp stuk metaal waar nog een 'braam' zat...

Gevolg bloeien als een rund, en tja, de verbanddoos hangt een 100 meter van mijn werkplek, dus men kon het rode druppelspoor goed volgen. :biggrin: 

 
Met je rechtermiddelvingervinger? LoL, is dat Brabants? :biggrin: Dat heet gewoon rechter middelvinger hoor. :)

Maar ieks... :eek: Da's niet zo prettig. Lekker druppelspoortje inderdaad. Hier ook wel eens gehad toen ik nog bij een drukkerij werkte en me aan papier gesneden had, dat kan ook goed scherp zijn.;)

 
Jahoor @ the Matrix.

Misschien is dat toch zijn vingervinger?

Eerst een raar mailtje en nu dit hahahahahahah.

Arme Freggel.

 
Rechtermiddelvingervinger is geen Brabants hoor, zo héél affentoe wordt hij ook nog eens ergens anders voor gebruikt dan werken. :biggrin:

 
Maar freggel1 en The Matrix toch. Nu krijg ik een vermoeden van onzedelijke gedachten! :biggrin: :sex:

 
Dan zit je toch wederom mis, niet om in te steken, maar om op te .....:biggrin:

 
Gelukkig heeft freggel niet bij het dichtplakken van een enveloppe een glip in zijn tong opgelopen. Woehahaha

 
Om op te... hmmz... ik begrijp 'm niet... om op te zitten? Da's ook onzedelijk... leg eens uit freggel1? :biggrin:

Whoehahaha The Matrix, dat zou nog eens wat zijn. hahahaha.:biggrin: :biggrin:

 
Ik doe eigenlijk bijna niks met die vinger.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan