Oud mannetje

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.476
Waarderingsscore
616
Punten
113
Leeftijd
73
Locatie
Een stoplicht op rood.
Oud rijk mannetje trouwt met een bloedmooie jonge dame .

Het was een spetterende bruiloft en tegen middernacht begeeft het bruidspaar zich naar de bruidssuite.

Mannetje trekt zijn pyjama aan terwijl mevrouw zich zeer sexy gekleed naast hem vleid.

Na 10 minuten vraagt de bruid of hij nog wat van plan was want ze was erg "hot"

Nou zegt het mannetje ik ben eigenlijk zeer moe.

Maar je kan toch wel even een klein nummertje doen.

Hmm zegt het mannetje ik ben bang dat hij niet hard wil worden en ik heb geen blauwe pilletjes vanwege hartritme stoornissen.

Zegt de bruid misschien kun je me dan eens stevig met je vingers behandelen.

Ai zei het mannetje dat gaat niet want ik heb (een glip in mijn vingervinger, ow nee dat was elders ) erg last van artrose en jicht in mijn vingers.

Pff zei de bruid kun je me dan even een paar minuten beffen. .

Ah zei het mannetje dat moet wel lukken, pakt een condoom en rolt die af over zijn tong.

Zegt de bruid , wat doe je nou???

Ow zegt het mannetje ik sta zoutloos vanwege hoge bloeddruk.

;)

 
Moet oud mannetje niet @the matrix zijn? :biggrin:

 
Nee hoor Freggel, kwestie van goed kauwen ...... Ben deze week pas 68 geworden.

Nee geen felicitaties nodig , kan het wel zonder die drie of vier "die hards" en 5 te latertjes.

Scheelt me 6 dank je wels.

Hier vooruit dan 1 keer allemaal hartelijk dank voor de welgemeende felicitaties.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
the matrix zei:
Nee geen felicitaties nodig , kan het wel zonder die drie of vier "die hards" en 5 te latertjes.

Scheelt me 6 dank je wels.

Hier vooruit dan 1 keer allemaal hartelijk dank voor de welgemeende felicitaties.
Dan heb ik er overheen gekeken @matrix, misschien dat dit komt om dat er meer zijn die verjaardagen vergeten...

Even edit:  bij jou profiel staat géén leeftijd, dus ook jou verjaardag komt hier niet in beeld.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja inderdaad, verjaardagen kunnen we niet raden maar bij deze dan van een van de die-hard (meestal ook wel eens laat) van harte gefeliciteerd! :)

 
Van harte The Matrix. :bier:

 
Hint : Zie mijn signature hieronder.

Persoonlijk vind ik de aandacht rondom verjaardagen niet doende immers het is een dag als net alle andere dagen .

En ook ben ik geen cadeaumens wat mijn kinderen soms radeloos maakt.

Heb alles wat mijn hart begeert schatten van 3 kinderen, 8 klein kinderen dat is al een groot hemels kado .

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hint : Zie mijn signature hieronder.
Alleen begrijp ik die niet... The Matrix 6450? Zegt me niks. Ik ben 64 en wil liever 50 zijn of wat betekent het?

Voor de rest is het met mij eigenlijk hetzelfde. Vroeger vond ik verjaardagen leuk. Nu boeit het me niet, ben tevreden met wat ik heb. Mijn vrouw, kids en dan TV, xbox, satelliet ontvanger en computer en een smartphone en m'n auto'tje.

Ik hou wel van cadeautjes krijgen en vind het ook wel leuk om ze te geven, maar zou ook niet meer weten wat ik nog zou willen hebben. Dus mijn vrouw en kids hebben hier hetzelfde probleem als bij jou, ze worden soms radeloos zo met kerst en m'n verjaardag. :biggrin:

Verjaardagen vieren we echter niet meer in huis, tenzij speciale verjaardagen zoals 21, 30, 50, 60 dus ja... vrouwtje wordt binnenkort 50 dan wordt er wel iets extra's gedaan.

Maar de grootste cadeaus zijn je familie, vrouw, kids, evt. kleinkids en een zo goed mogelijke gezondheid. Helemaal mee eens!

 
Van harte gefeliciteerd The Matrix.

Wat betreft leeftijd is toch mooi.

Dacht dat je de oudste was hier, maar dat is dus niet het geval.

Maak er een leuk laat feest van.

 
@Scubadriver

Van harte gefeliciteerd  :bier:

Wie is nu de oudste hier?  :biggrin:

 
BT precies dezelfde gevoelens. Ook hier geen feesten meer in huis, niet te doen. As zaterdag gaan we gezellig uit eten in een grijp en vreet restaurant.

Dit in verband met de kleinkinderen, hebben een paar jaar in een luxe restaurant gezeten. Nou dat is niet te doen met kids van 1 tot 8 jaar.

Afgelopen jaren gaan we naar zo'n doe het zelf restaurant waar ook speelgelegenheid aanwezig is met toezicht.

Idd 06-04-1950. (6450)

Eten is prima en uitbuiken is great daarna.

Mijn kado was een wok restaurant bon en een onkruidbrander van de action.

Prima toch!!!

 
Waar blijft het gebak?

 
Alleen was het niet mijn verjaardag ,maar gaf aan wat 6450 betekende.

en de oudste ben ik nog (gelukkig) niet .  :grin:

 
Ben benieuwd hoe of die onkruidbrander het doet, heb je die al gebruikt? Is ook handig bij de barbecue.

112!! onthoud dat nummer.

 
Onkruidbrander is een verfafbrander fohn van 2000 watt op een steel had ik ook zelf kunnen maken.Dus eerder zekeringen inschakelen dan 112 bellen

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan