Blijft hij zitten of niet.

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.632
Waarderingsscore
294
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Blijft het kabinet zitten of niet.

 
Nou volgens mij blijft het wel zitten, maar feitelijk kan het niet.

En dan heb ik het niet eens over dat dividend memo, zaken tijdens coalitieonderhandelingen horen normaliter niet naar buiten te komen.

Maar over dat financieren van Moskeeën is 10 jaar lang puur en bewust gelogen. Zonder reden! Ongeacht of de kamer die steun wel of niet goed zou vinden.

Leuk dat ze nu aangeven het te gaan aanpakken, maar er is gewoon bewust over gelogen, minstens 2 VVD kabinetten lang, dat is al reden genoeg om als regering onbetrouwbaar te zijn en op te stappen. Temeer gezien de andere VVD schandaaltjes en noodzakelijk opstappen van bewindslieden en dan dat dividend dingetje er nog bij.

Dit had vroeger nooit en te nimmer door de beugel gekund. Maar geheid dat het kabinet blijft zitten en het allemaal afgewimpeld gaat worden.

Integriteit? Bij de VVD? LoL. :biggrin:

 
Ik denk dat je gelijk krijgt BT.

Maar eerlijk is het niet.

Bepaalde dingen doen me steeds meer aan vroeger denken.

Dat de mensen met veel geld de regels bepalen.

 
"Vroegah" gebeurde dat niet. Inderdaad was het wel zo dat mensen met veel geld de regels bepalen, zoals het eigenlijk altijd geweest is.

Maar vroeger had de politiek tenminste nog het "fatsoen" om op te stappen als het vertrouwen in je kabinet werd opgezegd.

Nu blijven ze op het pluche plakken onder het mom van "wij hebben hier van geleerd en zullen het beter doen in de toekomst". Yeah right... niet dus.

En zelf de grootste mond altijd hebben toen hij nog in de oppositie zat die Rutten. :grrr:

 
Het is Rutte (enkelvoud)

Een is al te veel, dus alsjeblieft geen twee van die olifantenlullen :biggrin:

 
Ach, hij gaat vroeg of laat op zijn bek!  Ik mag het niet zeggen, maar doe het toch lekker wel, wij hebben/hadden op de werkvloer ook zo'n VVD-er, 4 jaar lang niks dan loze beloftes, en waar hij kon, geld afpakken.

Maar ik mag hier dan eigenlijk ook niet reageren want ik heb nog nooit gestemd. :biggrin:

Van mij mag de heer [P]rutte rap op een bootje gezet worden richting de Noordpool! Rap OpRutten!

 
@Nono: Hahahaha je hebt volkomen gelijk, met beide regels van je antwoord! :biggrin: :biggrin:

@freggel1: Hij gaat al 6 jaar niet op zijn bek en het is nog niet gedaan. Als het al echt ernstig was met kamer foutief informeren over die dividendbelasting en tevens liegen over de bekendheid van steun aan Moskeeën, dan zou het nu wel zijn. Hij is een hypocriet. Beschuldigde in het verleden mensen ervan op het pluche te willen blijven zitten maar hij blijft er zelf op plakken als het niet meer kan.

En nee jij hebt inderdaad geen recht van spreken als je niet gestemd hebt. ;)

Maar gezien je goede voornemens met hem, sta ik het voor deze keer toe. :biggrin: :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan