klusje voor Black tiger....

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Zet het volgende eens als achtergrondmuziek op het forum...

:jow:
 
Hahaha, waarom zou ik dat doen, omdat Rieu dat altijd speelt op het eind en hij uit mijn stad komt? :)

Is wel leuk het eens op deze manier te horen op zo'n gecomputeriseerd orgel. :jow:

 
Rieu is aardig,maar soms te veel!

 
Geef mij Guus maar...

 
Guus? Nee dank.

Ja klopt RobC, het is soms wat teveel van het goede en wat teveel van het zelfde, mag wel wat meer variatie in, met name op het eind van z'n concerten.

Maar voor de rest doet ie het wel goed, heeft ook altijd wel aparte artiesten erbij om wat variatie te brengen.

Is best moeilijk aantrekkelijk te blijven op dat niveau.

 
Behalve Dirk-Jan rAnzijn lacht bijna niemand van het publiek. Hoe zou dat komen? Ik heb het 04:40 minuten volgehouden.

 
Heb je het publiek goed bekeken, allemaal Freggels met gehoorapparaten.

Die kun je uitdoen,??of  ?????

Ik heb het 50sec aangehoord en moest al bijna ?...

Sorry Freggel , voor de vergelijking , maar je hebt vast iets beters op je HDD staan.

 
Ik had hem wel helemaal vol gehouden maar eerder uit nieuwsgierigheid voor de gebruikte techniek in die electronica-orgels dan wat anders.

Heb er nog een paar meer bekeken op youtube, maar dan van anderen.

@RobC: Ik denk dat The Matrix al antwoord gaf op je vraag hoe dat zou komen. :)

Ik lach ook niet bij het luisteren naar muziek, ik doe ofwel mee of zit genietend te luisteren. Maar dit is niet mijn soort feestmuziek en eerlijk gezegd is het leuk dat het kan, maar om ermee te gaan optreden vind ik wat armzalig. Iedereen die wat fatsoenlijk piano kan spelen kan dit ook eenvoudig leren en dan een orkest gaan nadoen.

Inderdaad leuk voor familie party's en bejaardentehuizen maar dan heb je het ook wel zo'n beetje gehad. :biggrin:

Maar geheid dat het freggel1 om de feestmuziek ging en niet om de uitvoerder of de plek van uitvoering. ;)

 
Het ging mij inderdaad een beetje om het feestgevoel, en ja @Matrix, ik heb véél betere muziek op mijn harde schijven en de Nas staan. :biggrin:

Om dit te gebruiken dan moet je meer aan een 1 april grap denken.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan