Geen Oranje op het WK?

Ja daar was het goed oranje gekleurd en extra mooi was dat Verstappen ook nog die wedstrijd won.

Gisteren de Rode Duivels gewonnen met 3-2 na een achterstand van 2-0, dat was ook een mooie prestatie! :)

 
Maar die duivels zijn er nog niet. :biggrin: 

Maar ik zit mezelf nou iets af te vragen???? 

Hoezo van het gas af????   

Volgens mij kunnen ze beter met

stoppen???? :biggrin:
 
Nou gisteren alles rood wat stond te springen, daar kan defcon niet tegen op.

Geheel België aan het hossen.EN VERDIENT.!!!!

 
De Belgen zijn goed bezig!!!

Dinsdag halve finale tegen Frankrijk, hopelijk winst. 

Maar ik denk dat de finale Frankrijk-Engeland wordt.

 
Ik hou het op Rusland- België

Straks een update na Rusland-Kroatië

 
Foutje 23.025 russen naar huis. Dus finale wordt Engeland-België.

Engeland wk kampioen.

 
Foutje... België ook naar huis. Gaat dus de strijd zoals in de middeleeuwen worden Engeland-Frankrijk, maar wie nu naar huis?

Ik gun het Frankrijk iets meer omdat die lekkerder eten hebben. :biggrin:

 
Ai pijnliijk.

Masr wat mij betreft is dit een heerlijke WK.

alle megasterren naar huis en eindelijk landen die wel willen voetballen voor slands eer.

Nu nog zien hoe we de commentatoren en "analisten' daar kunnen wegkrijgen. :achja:

 
Het is dat volgens mij Frankrijk zich inhield, want iedere keer als ze gas gaven creëerden ze meteen een kans, maar dat is mijn mening.

Frans ontbijt is idd lekker @Black Tiger, maar een Engels ontbijt vult ook goed. ;) 

Ik blijf bij de finale Engeland-Frankrijk.

 
Gelukkig heb je meer verstand van corso's Freggel.

Ik heb ook geen verstand van balletje trap

 
Inderdaad heeft ie meer verstand van corso's want het is Kroatie-Frankrijk geworden, wie had dat gedacht, dus ondergetekende zat er ook naast. :biggrin:

Ik heb echter niet alleen geen verstand van voetballen, maar hou er niet eens van, dus ik mag dergelijke fouten maken. :)

Toch hoop ik stiekem dat Kroatie gaat winnen van dat arrogante Frankrijk!

 
Ik heb er ook de ballen verstand niet van, maar omdat het lekker weer is zit ik lekker buiten te kijken op het grote scherm....

Geef mij momenteel Max maar, want die Engelsen stonden gisteren veel te veel te prutsen.

En Corso, tja dat stroomt hier standaard door onze aderen!!! 

Vakantie nu, morgen en overmorgen groot feest, de jongste wordt op vrijdag de 13de, 18!!!

Toch nog even een prognose, ik denk dat Frankrijk wint.

 
Ik hou het gezellig op Kroatië.

Enorme vechters , zelfs met kramp in de benen nog zeggen dat ze fit zijn en door die mentaliteit gewonnen. Echte streetfighters..

Gefeliciteerd met de jongste, ouwe?

 
Thanks Matrix, de ouwe gaat er flink van genieten!  :bier: :bier: :bier:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan