Geachte fra.........,
Dubbele beveiliging
Vanaf 23 augustus 2018 voeren wij de dubbele beveiliging in.
Een wachtwoord alleen is niet meer veilig genoeg.
Dus vragen wij voortaan om u tweemaal te identificeren als u online betaalt: met uw wachtwoord en met een code die u via uw mobiele telefoon krijgt.
Een extra handeling, dat klopt, maar uiteraard in het belang van uw eigen veiligheid.
Hoe activeert u de dubbele beveiliging?
Activatie van de dubbele beveiliging vindt plaats door middel van gegevens verificatie. Dit doet u door in te loggen op uw account. Hier moet u vervolgens een aantal stappen doorlopen.
Klik hier [link is er niet] om de dubbele beveiliging te starten.
Vragen? neem contact op met de ICS Servicedesk. Wij zijn 7 dagen per week, 24 uur per dag telefonisch bereikbaar.
Met vriendelijke groet,
Patrick de Vries
International Card Services Fraudepreventie
Dubbele beveiliging
Vanaf 23 augustus 2018 voeren wij de dubbele beveiliging in.
Een wachtwoord alleen is niet meer veilig genoeg.
Dus vragen wij voortaan om u tweemaal te identificeren als u online betaalt: met uw wachtwoord en met een code die u via uw mobiele telefoon krijgt.
Een extra handeling, dat klopt, maar uiteraard in het belang van uw eigen veiligheid.
Hoe activeert u de dubbele beveiliging?
Activatie van de dubbele beveiliging vindt plaats door middel van gegevens verificatie. Dit doet u door in te loggen op uw account. Hier moet u vervolgens een aantal stappen doorlopen.
Klik hier [link is er niet] om de dubbele beveiliging te starten.
Vragen? neem contact op met de ICS Servicedesk. Wij zijn 7 dagen per week, 24 uur per dag telefonisch bereikbaar.
Met vriendelijke groet,
Patrick de Vries
International Card Services Fraudepreventie